Nederland Topic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Mwah, ik zou het wel heel knap vinden als ze zou winnen.
Een medaille zou ik al mooi vinden.
Dat sowieso. Dit veld is dermate sterk bezet dat elke medaille een fantastische prestatie zou zijn.

En nee, ik ga dit keer niet zeggen dat ze dus wel vierde zal worden. Doe ik niet. Positiviteit!
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Yep Steenbergen kan winnen en kan achtste worden. Niks van te zeggen. Dat wordt heel gaaf.
Sowieso is 100m vrij altijd mooi om te zien, het koningsnummer.
(Al vind ik persoonlijk de 50m vrij nog leuker, dat je gewoon 8 m/v vol 1 baan ziet rammen, vol golven opwekkend en dat na de finish de golf ze dan inhaalt... )
 

erka

Well-known member
3e voor Corbeau in zijn 1/2 finale, moet normaal gesproken voldoende zijn

Ja, dat lijkt mij wel, hij verloor nog een halve seconde op de nrs 1 en 2 door net verkeerd uit te komen op het eind. Moest lang uitdrijven.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dit Japanse duo staat niet eens in de top-30 van de wereld. De Nederlandse dames staan een beetje te prutsen. Wel een 7-5 voorsprong.
 

JMD

Well-known member
9 deelnemers in de finale... Apart, is omdat nr 8 en 9 gelijk stonden. Bij andere onderdelen houdt men dan een swim-off... Waarom laat je dan niet altijd de nr 9 (of 17 bij 1/2 finale) meedoen?
 

Reinoud

Well-known member
9 deelnemers in de finale... Apart, is omdat nr 8 en 9 gelijk stonden. Bij andere onderdelen houdt men dan een swim-off... Waarom laat je dan niet altijd de nr 9 (of 17 bij 1/2 finale) meedoen?
Precies mijn gedachte

Leuke gast die Corbeau.
 

erka

Well-known member
De regel is voor alle afstanden max 200m swimoff, voor alle afstanden langer dan 200m beide door.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vind dit duo ietsje slordiger dan het mannelijke duo wat we daarstraks hebben gezien. Maar je ziet ook wel dat dit een heel goed, complementair duo is. Schoon raapt echt veel ballen van de grond en Stam is erg goed aan het net. Ze communiceren ook heel goed.

Outsider voor de medailles, denk ik.
 
Bovenaan