erka
Well-known member
Dat zit allemaal weer gruwelijk dicht bij elkaar zeg, jeetje. Wat een finale gaat dat worden. Kunnen volgens mij alle 8 winnen.
Yep Steenbergen kan winnen en kan achtste worden. Niks van te zeggen. Dat wordt heel gaaf.
Dat zit allemaal weer gruwelijk dicht bij elkaar zeg, jeetje. Wat een finale gaat dat worden. Kunnen volgens mij alle 8 winnen.
Dat sowieso. Dit veld is dermate sterk bezet dat elke medaille een fantastische prestatie zou zijn.Mwah, ik zou het wel heel knap vinden als ze zou winnen.
Een medaille zou ik al mooi vinden.
Sowieso is 100m vrij altijd mooi om te zien, het koningsnummer.Yep Steenbergen kan winnen en kan achtste worden. Niks van te zeggen. Dat wordt heel gaaf.
3e voor Corbeau in zijn 1/2 finale, moet normaal gesproken voldoende zijn
Ze zijn inmiddels opgewarmd.Dit Japanse duo staat niet eens in de top-30 van de wereld. De Nederlandse dames staan een beetje te prutsen. Wel een 7-5 voorsprong.
Ik wist niet eens dat Do-Ping mee deed joh?De dopingchinees ligt er uit!
Precies mijn gedachte9 deelnemers in de finale... Apart, is omdat nr 8 en 9 gelijk stonden. Bij andere onderdelen houdt men dan een swim-off... Waarom laat je dan niet altijd de nr 9 (of 17 bij 1/2 finale) meedoen?
Oke. Maar dan alsnog, waarom laat je dan niet gewoon de ex-aequo's doorgaan?De regel is voor alle afstanden max 200m swimoff, voor alle afstanden langer dan 200m beide door.