erka
Well-known member
Kamminga trekt zich terug voor 200 meter trouwens.
Ja, dat heb ik 20 minuten geleden al gemeld in dit topic.
Kamminga trekt zich terug voor 200 meter trouwens.
Nummer 5 van de wereld, dus die kunnen echt voor de medailles gaan.Dit is wat je noemt een overtuigende overwinning. Het duo Boermans/De Groot is écht goed.
Daar worden ze ook toe gedwongen, natuurlijk.Die Amerikanen maken fout na fout
Ah, ik vroeg me al af waarom dat meisje niet meedeed. Die was nog het meest stabiel.Wijler nog en nog de 3e dame
Ook alweer uit Borne. Het is ongekend.Dit is wat je noemt een overtuigende overwinning. Het duo Boermans/De Groot is écht goed.
Ah, weer een dopingzondaar dus. Jammer.Ook alweer uit Borne. Het is ongekend.
Foto's?NL heren winnen 2-0 bij beachvolleybal. Heel goed!
Die Italiaanse schermdames zijn idd niet lelijk, 'to put it mildly'...
Afgemeld. Blessure aan z'n schouder, volgens mij. Kan ook z'n knie zijn, weet niet meer precies.Foto's?
Zelf wezen tennissen vandaag. Kan iemand mij bijpraten over Kamminga? Dacht dat hij vanavond moest zwemmen?
Fijn zo'n snelle reactieAfgemeld. Blessure aan z'n schouder, volgens mij. Kan ook z'n knie zijn, weet niet meer precies.
Ja geen probleem! Had eigenlijk wel verwacht dat Erka of JMD er wel ff iets over zou zeggen hier, maar helaas. Die zitten of niet op te letten, of zijn gewoon te lui.Fijn zo'n snelle reactie
Zal wel rugblessure zijn door een training of zoiets gaars.
Ja geen probleem! Had eigenlijk wel verwacht dat Erka of JMD er wel ff iets over zou zeggen hier, maar helaas. Die zitten of niet op te letten, of zijn gewoon te lui.
Ik meen iets gehoord te hebben dat hij een blessure had maar weet het niet zeker, misschien dat de rest hier meer over kan zeggen?Foto's?
Zelf wezen tennissen vandaag. Kan iemand mij bijpraten over Kamminga? Dacht dat hij vanavond moest zwemmen?
Kwam inderdaad echt gruwelijk hard opzetten op het laatst. Maar ze zal haar eerste 25 meter moeten verbeteren wil ze in aanmerking komen voor een medaille.De start is niet sterk van Steenbergen, langzaamste reactietijd, maar de 2e 50m is echt sterk. 3e.