Nederland Topic

JMD

Well-known member
NL heren winnen 2-0 bij beachvolleybal. Heel goed!

Die Italiaanse schermdames zijn idd niet lelijk, 'to put it mildly'...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dit is wat je noemt een overtuigende overwinning. Het duo Boermans/De Groot is écht goed.
 

Reinoud

Well-known member
NL heren winnen 2-0 bij beachvolleybal. Heel goed!

Die Italiaanse schermdames zijn idd niet lelijk, 'to put it mildly'...
Foto's?

Zelf wezen tennissen vandaag. Kan iemand mij bijpraten over Kamminga? Dacht dat hij vanavond moest zwemmen?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Fijn zo'n snelle reactie ;)

Zal wel rugblessure zijn door een training of zoiets gaars.
Ja geen probleem! Had eigenlijk wel verwacht dat Erka of JMD er wel ff iets over zou zeggen hier, maar helaas. Die zitten of niet op te letten, of zijn gewoon te lui.
 

erka

Well-known member
Ja geen probleem! Had eigenlijk wel verwacht dat Erka of JMD er wel ff iets over zou zeggen hier, maar helaas. Die zitten of niet op te letten, of zijn gewoon te lui.

Sorry, ik was even afgeleid. Ik weet niet wat er met JMD is, zal wel weer met zijn Nederlanders-schema aan het knutselen zijn.
 

JMD

Well-known member
De start is niet sterk van Steenbergen, langzaamste reactietijd, maar de 2e 50m is echt sterk. 3e.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
De start is niet sterk van Steenbergen, langzaamste reactietijd, maar de 2e 50m is echt sterk. 3e.
Kwam inderdaad echt gruwelijk hard opzetten op het laatst. Maar ze zal haar eerste 25 meter moeten verbeteren wil ze in aanmerking komen voor een medaille.
 

erka

Well-known member
Die Sjöstrom zwom al top toen Inge Dekker nog deelnam en Ranomi nog nergens te bekennen was.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat zit allemaal weer gruwelijk dicht bij elkaar zeg, jeetje. Wat een finale gaat dat worden. Kunnen volgens mij alle 8 winnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: erka

JMD

Well-known member
Zo meteen nog Corbeau als en als toetje dan nog het beachvolleybal met Stam en Schoon
 
Bovenaan