Nederland Topic

erka

Well-known member
Als je echt mooie vrouwen wil zien moet je de Italiaanse schermsters eens bekijken.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Onze beste beachvolleyball mannen zijn voortvarend begonnen aan hun duel met Amerika.
 
  • Leuk
Waarderingen: erka

JMD

Well-known member
Als je echt mooie vrouwen wil zien moet je de Italiaanse schermsters eens bekijken.
Ik zal zo eens kijken, het schermen staat nu al aan, duel om brons nu tussen Polen en China. Het is degenschermen, dat duurt altijd heeeeeeeel lang. Na de 1e minuut was er bv nog geen punt gemaakt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hopelijk kunnen we vandaag nog goed afsluiten!
Straks nog Steenbergen en Corbeau nog in hun halve finales. En dan om 22u nog de Nederlandse beachvolleybal dames. Maar ik weet niet of ik dan nog wakker ben.
 

erka

Well-known member
Ik zal zo eens kijken, het schermen staat nu al aan, duel om brons nu tussen Polen en China. Het is degenschermen, dat duurt altijd heeeeeeeel lang. Na de 1e minuut was er bv nog geen punt gemaakt.

Ik heb gisteren en eergisteren geprobeerd schermen te volgen. Het enige wat ik nog enigszins leuk vindt is sabel. Dat gaat snel en ook vrij assertieve types. Wel mooi. De andere onderdelen kunnen mij niet boeien.
 

JMD

Well-known member
Ik heb gisteren en eergisteren geprobeerd schermen te volgen. Het enige wat ik nog enigszins leuk vindt is sabel. Dat gaat snel en ook vrij assertieve types. Wel mooi. De andere onderdelen kunnen mij niet boeien.
Jep. Floret vind ik ook nog wel mooi, maar bij degen (terwijl je daar elk deel mag raken en er geen recht van aanval is) is het vaak heel verdedigend
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Helaas, ik lees net dat Kamminga zich teruggetrokken heeft voor de 200m schoolslag... Balen zeg. Alles op Corbeau dan maar.
 

JMD

Well-known member
Kamminga gaat helemaal niet meer zwemmen dit toernooi, ook geen estafette meer
 
Bovenaan