Gelukkig verschillen smaken dan...Ze is geen topmodel, maar meestal vind ik topmodellen niet zo mooi. Zij heeft wel iets.
Zoveel doen ze niet eens verkeerd. Een aantal prachtige punten van de Spanjaarden.
Onze beste beachvolleyball mannen zijn voortvarend begonnen aan hun duel met Amerika.
Ik zal zo eens kijken, het schermen staat nu al aan, duel om brons nu tussen Polen en China. Het is degenschermen, dat duurt altijd heeeeeeeel lang. Na de 1e minuut was er bv nog geen punt gemaakt.Als je echt mooie vrouwen wil zien moet je de Italiaanse schermsters eens bekijken.
Straks nog Steenbergen en Corbeau nog in hun halve finales. En dan om 22u nog de Nederlandse beachvolleybal dames. Maar ik weet niet of ik dan nog wakker ben.Hopelijk kunnen we vandaag nog goed afsluiten!
Dat meldde ik 20 minuten al in dit topicNou, Kamminga teruggetrokken.
Ik zal zo eens kijken, het schermen staat nu al aan, duel om brons nu tussen Polen en China. Het is degenschermen, dat duurt altijd heeeeeeeel lang. Na de 1e minuut was er bv nog geen punt gemaakt.
Dat meldde ik 20 minuten al in dit topic
Jep. Floret vind ik ook nog wel mooi, maar bij degen (terwijl je daar elk deel mag raken en er geen recht van aanval is) is het vaak heel verdedigendIk heb gisteren en eergisteren geprobeerd schermen te volgen. Het enige wat ik nog enigszins leuk vindt is sabel. Dat gaat snel en ook vrij assertieve types. Wel mooi. De andere onderdelen kunnen mij niet boeien.
Onze beste beachvolleyball mannen zijn voortvarend begonnen aan hun duel met Amerika.
Eens hoorZe is geen topmodel, maar meestal vind ik topmodellen niet zo mooi. Zij heeft wel iets.
Wijler nog en nog de 3e dameZijn we nou trouwens helemaal klaar met boogschieten, of mag Wijler nog?