Nederland Topic

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik vrees dat ik slecht nieuws heb voor jullie. Ik word zo opgehaald en dan vertrek ik samen met mijn beste maat naar Kortrijk voor een weekendje festivallen. Dus dan moeten jullie het stellen zonder mijn vlijmscherpe analyserend vermogen, mijn uitgebreide en brede kennis van sport en mijn grenzeloze gevoel voor humor, waarmee ik dit topic kleur geef en voorzie van de perfecte combinatie tussen inhoud en luchtigheid.

Ik hoop dat het er niet toe gaat leiden dat jullie kijkplezier tijdens deze Spelen erdoor ernstig achteruit zal gaan. Bedenk je maar zo: het gaat om de verhalen van de sporters. En we hebben nog een aantal mooie verhalen te schrijven.

Bedankt voor de afgelopen twee weken! Was weer heel leuk hier. :)
Je zegt maar gewoon af. Wat een slappe hap zeg.















Geniet ervan Jamel!
 

Miramar

Well-known member
Ik vrees dat ik slecht nieuws heb voor jullie. Ik word zo opgehaald en dan vertrek ik samen met mijn beste maat naar Kortrijk voor een weekendje festivallen. Dus dan moeten jullie het stellen zonder mijn vlijmscherpe analyserend vermogen, mijn uitgebreide en brede kennis van sport en mijn grenzeloze gevoel voor humor, waarmee ik dit topic kleur geef en voorzie van de perfecte combinatie tussen inhoud en luchtigheid.

Ik hoop dat het er niet toe gaat leiden dat jullie kijkplezier tijdens deze Spelen erdoor ernstig achteruit zal gaan. Bedenk je maar zo: het gaat om de verhalen van de sporters. En we hebben nog een aantal mooie verhalen te schrijven.

Bedankt voor de afgelopen twee weken! Was weer heel leuk hier. :)
Veel plezier in ieder geval...
 

JMD

Well-known member
Jij solliciteert bij de NOS?
Nee, maar het enige wat ik echt zeg dat gebeurt is een medaille van Bol, die van de hockey is natuurlijk zeker en dat het dan mooi zou zijn als er nog 1/2 medailles bijkomen.

Als ik bij de NOS zou werken zou ik zeggen dat Bol wel zeker goud is, net als hockey en dat bij al die andere onderdelen een medaille ook zeker is. ;)
 

Maasveld

Well-known member
Kan echt een topdag worden vandaag. Hockeyfinale (dus minimaal zilver), finale met Bol (normaal gesproken ook minimaal zilver), de kitesurfster (waar echt alles kan gebeuren), keirin dames (waar echt alles mogelijk is), omnium (Van Schip won al een paar keer zilver op WK's)...

We zullen niet overal medailles halen, maar minimaal 2 extra (Bol - hockey) is wel zeker, zou mooi zijn als er daarna nog 1/2 bijkomen
Die zekere medaille van Bol, dat mag je nooit zeggen.
 

Bestaat niet meer

Well-known member
Schilder in 2e poging naar 18.86, dat is 30 cm minder dan de eis, maar gezien hoe er gestoot wordt lijkt me dat genoeg voor finale.

Van Klinken en Van Daalen zullen allebei nog minimaal 2 meter verder moeten stoten dan ze hebben gedaan in laatste poging om kans te maken op finale.
 

Bestaat niet meer

Well-known member
Tasa Jiya, Minke Bisschops, Isabel vd Berg en Marije van Hunensteijn gaan zo lopen in series 4x100 vrouwen, die moeten in staat worden geacht finale te halen

Onyema Adigida, Elvis Afrifa, Taymir Burnet en Nsikak Ekpo gaan zo lopen in series 4x100 mannen, die zie ik finale niet halen
 

Bestaat niet meer

Well-known member
Van Klinken had PR 19.57 en SB 18.67
Van Daalen had PR 18.66 en SB 18.59

Van Klinken komt niet verder 16.35 en Van Daalen niet verder dan 16.53

Iets van 18.20/18.30 leek zeker genoeg te zijn voor finale
 

JMD

Well-known member
Van Klinken had PR 19.57 en SB 18.67
Van Daalen had PR 18.66 en SB 18.59

Van Klinken komt niet verder 16.35 en Van Daalen niet verder dan 16.53

Iets van 18.20/18.30 leek zeker genoeg te zijn voor finale
Gewoon zwak dus.
En dan mist Van KLinken nu ook Jamel nog om haar te troosten...
 

erka

Well-known member
Vrij dramatische kogelstoten kwalificatie mag je wel zeggen.
Gelukkig heeft Schilder het wel gered.

Ik heb wel te doen met Jorinde van Klinken. Werkelijk totáál mislukte spelen. Volgende keer beter want zij is nog heel jong. De indrukken en de drukte in het dorp zijn denk ik te veel geweest.

Ik las van de week een interview met een of andere Italiaan die al voor de 4e keer meedeed. Die zei: je moet op de OS alles over je heen laten komen, niet druk maken om slechte kamers, niet kunnen slapen of slecht vervoer. Het beste er van maken en je alleen maar druk maken om je sport.
 
Bovenaan