Nederland Topic

JMD

Well-known member
Griekspoor moet niet tegen Norrie, maar tegen Petros Tsitsipas, broertje van Stefano en eigenlijk vooral dubbelspeler. Bij winst wacht Alcaraz
 

JMD

Well-known member
De 4e NL turnster doet geen vloeroefening, waardoor er geen schrapresultaat is, en 1 van de andere NL-en maakte een grote fout bij haar vloeroefening.
 

erka

Well-known member
Ja balen. Maar ik vond het commentaar na 45 minuten op TV dat het podium al vast stond ook wel erg voorbarig. Op de helft van de wedstrijd, vervolgens maakt die Francaise een enorme smak (is naar ziekenhuis) en krijgt Pieterse materiaalpecht. Sja.
 

JMD

Well-known member
We gaan weer boogschieten zo meteen, laat dit dan maar een onverwachte medaille worden, kunnen we dan wegstrepen tegen het baalmoment van Pieterse.

De andere halve finale is trouwens Mexico - China
 

erka

Well-known member
Roos Zwetsloot inmiddels 9e, dus ook zij haalt de finale niet

Ik heb dat even gekeken maar dat is niet mijn sport. Iedereen vrolijk ondanks dat ze steeds vallen en niemand die er mee lijkt te zitten. Dat skateboarden is een soort EO-Spelen. Niks aan.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

JMD

Well-known member
Ik heb dat even gekeken maar dat is niet mijn sport. Iedereen vrolijk ondanks dat ze steeds vallen en niemand die er mee lijkt te zitten. Dat skateboarden is een soort EO-Spelen. Niks aan.
Ik hoorde net de reactie van de dames Zwetsloot en Oldenbeuving en die sloot idd aan op wat je zegt: 'ja, het was leuk'...

Maar goed, het is hip en jong en modern en dat is wat de IOC wil. Over een aantal spelen zullen er naw geen medailles meer uitgedeeld worden en krijgt iedereen een vaantje want iedereen heeft zo goed zijn best gedaan. ;)

Kom op boogschietdames!!
 

erka

Well-known member
Ik vind dat ook wel mooi hoe die Koreaanse dames er altijd een show van maken. Met hun geschminkte gezichten, die kleding en die onberispelijke stijl.
 

JMD

Well-known member
Wegman 1e na haar run bij kanovaren, de beste 12 gaan naar de finale. Van de komende 15 mogen er dus maar 11 sneller varen.

NL Verliest set 1. Zuid Korea schiet wel beter dan in de 1/4 finale
 

JMD

Well-known member
Ik vind dat ook wel mooi hoe die Koreaanse dames er altijd een show van maken. Met hun geschminkte gezichten, die kleding en die onberispelijke stijl.
Ik vraag me elke keer af waarom dat wit schminken is...
 
Bovenaan