Nederland Topic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dit klopt toch wel gewoon? Werd net op NPO Radio1 ook bevestigd.
Volgens mij wel. Maar bij heat 2 stond heel lang in beeld dat het Nederlandse team als derde eindigde. Nu staat er opeens dat zij die heat hebben gewonnen.

JMD

Well-known member
NL 16e, 18e en 53e bij eventing en 10e in het landenklassement na 2 onderdelen.

erka

Well-known member
Ja je hebt wel gelijk. Ik realiseer me niet helemaal hoe bizar lang die MTB wedstrijden zijn, in vergelijking met het veldrijden. Dat laatste kijk ik veel vaker dan MTB.

Kijk, daar gaat Lecomte keihard onderuit. Dat bedoel ik he.

JMD

Well-known member
Zuid Korea had moeite maar wint wel van Taiwan, dus zo meteen NL - Zuid KOrea in de 1/2 finale.

JMD

Well-known member
Nu ook de beachdames op het veld.

Het was gisteren een rustige startdag, maar vandaag kom je echt ogen en oren tekort. En ook nog GP België.
Laat ze mara opschieten, want vanaf 17.00 zijn er een hoop finales (boogschieten, judo, kanovaren, skateboard)

Jamel

Administrator
Forumleiding
@JMD: staat nu toch weer op de website van de OS dat de Nederlandse dames ook de derde heat hebben gewonnen....

We wachten het maar af.

erka

Well-known member
Die wedstrijd van Brentjes destijds duurde 2,5 uur vertelden ze net op Eurosport! Later is het ingekort naar 1,5 uur.

JMD

Well-known member
Die wedstrijd van Brentjes destijds duurde 2,5 uur vertelden ze net op Eurosport! Later is het ingekort naar 1,5 uur.
Maar dat was echt pas flink later.

Heeft ook wel te maken met het type parcours dat er toen en nu was. Kijk voor de gein eens die race uit 1996 terug, dat was gewoon een soort veldrijden, nu moeten ze echt compleet over rotsen, springen enz... Totaal niet meer te vergelijken met toen.

erka

Well-known member
Hahaha NU hebben ze bij de NOS pas door dat het een lekke band is. Amateurs. Minuten geleden zagen ze het bij Eurosport al.

erka

Well-known member
Een van die anderen kan ook lek rijden nog. Het is nog 30 minuten, best wel lang.

JMD

Well-known member
Een van die anderen kan ook lek rijden nog. Het is nog 30 minuten, best wel lang.
Dan moeten er 4 lek rijden en ze ligt meer dan een halve minuut achter...
Nog een minuut of 24, nog 2 rondes en 1 ronde is 12 minuten

Bovenaan