Nederland Topic

JMD

Well-known member
En je zwakste pijl bewaren voor het moment dat je nog zwakker mag schieten. Weer 6-0 zege

Keurig hoor, nu tegen Zuid Korea, dat is om 15.47
 

Jef400

Well-known member
En ook set 2 naar Nederland! 4-0 voor
Nog 1 punt nodig en dan zijn ze halvefinalist. Goed, je komt dan Zuid Korea tegen, maar daarna kan je dan om brons schieten
Halve finale al binnen. Als 12e geplaatst en minimaal top 4. Toch netjes
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Puck neemt wat afstand van Lecomte en koerst op dit moment richting een zilveren plak. Dat zou ik echt geweldig vinden. Ze doet nog maar een jaar aan professioneel mountainbiken.
 

JMD

Well-known member
Puck neemt wat afstand van Lecomte en koerst op dit moment richting een zilveren plak. Dat zou ik echt geweldig vinden. Ze doet nog maar een jaar aan professioneel mountainbiken.
En die Française is ook gewoon te goed, die is topfavoriete. Zilver zou echt met een gouden rand zijn.
 

JMD

Well-known member
Een Braziliaanse is al Zwetsloot voorbij, Oldenbeuving gaat sowieso niet de finale halen.
 

JMD

Well-known member
Taiwan hoefde maar een 8 te schieten om set 1 te winnen van Zuid Korea en een 7 voor een gelijkspel. Schieten ze een 6....
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
En die Française is ook gewoon te goed, die is topfavoriete. Zilver zou echt met een gouden rand zijn.
Ja helemaal eens. PFP is met afstand de dominante factor in deze sport, rijdt haar laatste Spelen voor het thuispubliek. Dus daarvan verliezen is geen schande.
 

erka

Well-known member
Puck neemt wat afstand van Lecomte en koerst op dit moment richting een zilveren plak. Dat zou ik echt geweldig vinden. Ze doet nog maar een jaar aan professioneel mountainbiken.

Lecomte zit er nog dicht achter.
 

JMD

Well-known member
49er FX worden in race 3 tweede na de hele race op kop gelegen te hebben. Liggen nu op plek 1, met een 5e plek als schrapresultaat
 

JMD

Well-known member
Taiwan wint set 2 van Zuid Korea, 2-2 nu.
Het had dus al gewoon 4-0 moeten/kunnen zijn voor Taiwan

Zwetsloot inmiddels al 7e, met nog 1 volledige serie te gaan. Dat gaat hem niet worden.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
49er FX worden in race 3 tweede na de hele race op kop gelegen te hebben. Liggen nu op plek 1, met een 5e plek als schrapresultaat
Er klopt helemaal niets van die tijdwaarnemingen op de officiële wedstrijden van de OS. Irritant wel.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ze zijn nu ongeveer halverwege, kan nog van alles gebeuren.
Ja je hebt wel gelijk. Ik realiseer me niet helemaal hoe bizar lang die MTB wedstrijden zijn, in vergelijking met het veldrijden. Dat laatste kijk ik veel vaker dan MTB.
 
Bovenaan