Nederland Topic

JMD

Well-known member
Kai van Westering wint zijn serie 100m rug vanuit baan 1. Na 3 heats de snelste tijd. Er zijn nog 3 heats te gaan, ook hier de beste 16 door naar de 1/2 finale
 

Reinoud

Well-known member
Dacht dat er nog twee heats zouden zijn. Hij gaat het niet redden dan.

EDIT: Nu zegt commentator dat het 5 heats zijn. Dan is die wel door
 

JMD

Well-known member
En weer 6 sneller, en 1 in tijd gelijk. Nu dus gedeeld 14e. Kans lijkt me dus klein dat hij het gaat redden
 

JMD

Well-known member
En de volgende NL boot die direct al flink op kop ligt, de vier zonder stuurvrouw in dit geval. Liggen 4 sec voor op nummer 3, de beste 2 boten plaatsen zich direct voor de finale.
 

JMD

Well-known member
Echt bijzonder met hoeveel boten Nederland probleemloos de heats wint. Ik ben erg benieuwd hoeveel medailles dit gaat opleveren. Zouden er zomaar een stuk of 5/6 kunnen worden.
Waren er ook al 5 in Tokio, dus zou meer moeten worden lijkt me, want NL was op WK's ed veel beter de laatste jaren.

De vier zonder stuurman gaan het overigens niet direct redden, die mogen naar de herkansing als het zo doorgaat.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Echt altijd.. Ik ben eens positief over de Nederlandse roeiploeg. En prompt krijg je de eerstvolgende race een prutserboot te zien die de heats niet gaat overleven.
 

Reinoud

Well-known member
Echt altijd.. Ik ben eens positief over de Nederlandse roeiploeg. En prompt krijg je de eerstvolgende race een prutserboot te zien die de heats niet gaat overleven.
Was absoluut niet de verwachting. Als ze finale halen doen ze het goed :)
 

JMD

Well-known member
De dames 49erFX eindigen 4e in hun eerste race, ze begonnen zwak, maar kwamen heel sterk op.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Bij het skateboarden heeft Roos Zwetsloot nog één goeie gelande trick in haar volgende vier pogingen nodig om waarschijnlijk de finale te halen. Ze staat na de runs tweede in haar heat.
 

JMD

Well-known member
Bij het skateboarden heeft Roos Zwetsloot nog één goeie gelande trick in haar volgende vier pogingen nodig om waarschijnlijk de finale te halen. Ze staat na de runs tweede in haar heat.
De eerste 2 tricks van die 4 gaan mis... Heb je het nou alweer gejinxed? ;)
 
Bovenaan