De OS-site zegt toch echt wat anders...EDIT: Nu zegt commentator dat het 5 heats zijn. Dan is die wel door
Jup, dan gaat hij het niet redden. Commentator vergiste zich inderdaad.De OS-site zegt toch echt wat anders...
Of hij telde die eerste serie met mannen uit Brunei enz niet meeJup, dan gaat hij het niet redden. Commentator vergiste zich inderdaad.
Echt bijzonder met hoeveel boten Nederland probleemloos de heats wint. Ik ben erg benieuwd hoeveel medailles dit gaat opleveren. Zouden er zomaar een stuk of 5/6 kunnen worden.We zijn wel goed in roeien
Waren er ook al 5 in Tokio, dus zou meer moeten worden lijkt me, want NL was op WK's ed veel beter de laatste jaren.Echt bijzonder met hoeveel boten Nederland probleemloos de heats wint. Ik ben erg benieuwd hoeveel medailles dit gaat opleveren. Zouden er zomaar een stuk of 5/6 kunnen worden.
Was absoluut niet de verwachting. Als ze finale halen doen ze het goedEcht altijd.. Ik ben eens positief over de Nederlandse roeiploeg. En prompt krijg je de eerstvolgende race een prutserboot te zien die de heats niet gaat overleven.
De eerste 2 tricks van die 4 gaan mis... Heb je het nou alweer gejinxed?Bij het skateboarden heeft Roos Zwetsloot nog één goeie gelande trick in haar volgende vier pogingen nodig om waarschijnlijk de finale te halen. Ze staat na de runs tweede in haar heat.
Story of my life.De eerste 2 tricks van die 4 gaan mis... Heb je het nou alweer gejinxed?