Nederland Topic

JMD

Well-known member
Wegman gaat de finale niet halen, bijna alle kanovaarsters na haar gingen sneller.... Ze staat nu 10e met nog 5 te gaan. Top 12 naar finale
En vervolgens halen de volgende 2 haar tijd niet. Als nog 1 dame haar tijd niet haalt vaart ze toch de finale.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Deze twee landen zijn een stuk wisselvalliger dan Zuid-Korea. Denk dat beiden gemiddeld gezien iets beter zijn dan Nederland. Maar met dit setsysteem zou je met de stabiele sets die Nederland vrijwel het hele toernooi speelt kunnen profiteren van diverse missers bij de tegenstander.

En toch.. Ik maakte daarstraks een grapje met al die vierde plaatsen. Het is wel het meest realistische scenario met het boogschieten.
 

JMD

Well-known member
En vervolgens halen de volgende 2 haar tijd niet. Als nog 1 dame haar tijd niet haalt vaart ze toch de finale.
Maar dat gebeuert niet, ze wordt 13e. Had 4 strafseconden, de dames boven haar 0 of 2 en dat nekt haar
 

Reinoud

Well-known member
Deze twee landen zijn een stuk wisselvalliger dan Zuid-Korea. Denk dat beiden gemiddeld gezien iets beter zijn dan Nederland. Maar met dit setsysteem zou je met de stabiele sets die Nederland vrijwel het hele toernooi speelt kunnen profiteren van diverse missers bij de tegenstander.

En toch.. Ik maakte daarstraks een grapje met al die vierde plaatsen. Het is wel het meest realistische scenario met het boogschieten.
Denk juist dat het kwartje net goed gaat vallen :)
 

Abubakari

Well-known member
Ja lekker man! Ik ben vanochtend een uurtje wezen fietsen voor de Spelen los gingen. En ik ga straks weer even na de troostfinale bij het boogschieten.
Ik zit al de hele dag buiten, nog geen tel van de hele OS gezien.😀
Maar wel mooi om te lezen hoe men hier met de meest bizarre sporten meeleeft (niet sarcastisch bedoeld).
 

JMD

Well-known member
Het gaat tegen Mexico worden om plek 3, het moederland van Schlosser

Pieterse reed voor het eerst ooit lek in een mountainbikewedstrijd...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik zit al de hele dag buiten, nog geen tel van de hele OS gezien.😀
Maar wel mooi om te lezen hoe men hier met de meest bizarre sporten meeleeft (niet sarcastisch bedoeld).
Ja het is eens in de vier jaar dat ik twee weken lang van 's morgens vroeg tot 's avonds laat allerlei obscure sporten bekijk. Ik vind dat echt hartstikke leuk, hahaha. En gelukkig tref ik hier altijd een aantal lotgenoten die net zo maf zijn wat dit betreft als ik.

Ik ga van 8 t/m 12 augustus naar een openlucht festival in Kortrijk. Moet wel zeggen dat ik daar nu al naar uitkijk en ik me kan voorstellen dat ik straks na het vele binnen zitten al helemaal snak naar vier dagen doorbrengen in de buitenlucht. Dus wat dat betreft is de timing wel mooi. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Ik zit al de hele dag buiten, nog geen tel van de hele OS gezien.😀
Maar wel mooi om te lezen hoe men hier met de meest bizarre sporten meeleeft (niet sarcastisch bedoeld).
Maar dat vind ik ook het mooie van de Spelen. Ik volg idd nu sporten die ik nu voor geen goud wil missen, die ik (als het niet Olympisch was) voor geen goud zou kijken...
 

JMD

Well-known member
Ik ga van 8 t/m 12 augustus naar een openlucht festival in Kortrijk. Moet wel zeggen dat ik daar nu al naar uitkijk en ik me kan voorstellen dat ik straks na het vele binnen zitten al helemaal snak naar vier dagen doorbrengen in de buitenlucht. Dus wat dat betreft is de timing wel mooi. :)
Slecht gepland, dat is tijdens de Spelen... ;)
 

erka

Well-known member
Maar dat vind ik ook het mooie van de Spelen. Ik volg idd nu sporten die ik nu voor geen goud wil missen, die ik (als het niet Olympisch was) voor geen goud zou kijken...

Precies dit. Behalve boogschieten, dat zou ik ook best kijken als het vaker werd uitgezonden.
 
Bovenaan