Nederland Topic

JMD

Well-known member
Geen een Europese overigens in de skateboardfinale... 3x Jap, 2x USA, Bra, Chn, Aus
 

erka

Well-known member
Ja het is eens in de vier jaar dat ik twee weken lang van 's morgens vroeg tot 's avonds laat allerlei obscure sporten bekijk. Ik vind dat echt hartstikke leuk, hahaha. En gelukkig tref ik hier altijd een aantal lotgenoten die net zo maf zijn wat dit betreft als ik.

En precies dit.
 

erka

Well-known member
En Pieterse had ook lek vlak na de wissel. Dus als ze 20 seconde eerder lek was gereden had ze direct kunnen wisselen. Wat een pech.
 

JMD

Well-known member
En Pieterse had ook lek vlak na de wissel. Dus als ze 20 seconde eerder lek was gereden had ze direct kunnen wisselen. Wat een pech.
Tijd dat we een beetje geluk hebben als Team NL!
Hup boogschietdames!!!
 

Batigoal

Well-known member
Vanwege het klussen luisterde ik Langs De Lijn tijdens de halve finale. De commentator Joris van de Berg had niet eens in de gaten dat de wedstrijd over was. Dat was best maf. En hij zat daarvoor ook al een paar keer mis met zijn info.
 

JMD

Well-known member
Vanwege het klussen luisterde ik Langs De Lijn tijdens de halve finale. De commentator Joris van de Berg had niet eens in de gaten dat de wedstrijd over was. Dat was best maf. En hij zat daarvoor ook al een paar keer mis met zijn info.
Ja, die zat er echt flink naast...
 

JMD

Well-known member
52 (of 53) punten, dat gaat je niet deze set opleveren, gaat 4-2 voor mexico worden
 
Bovenaan