De Groene Scout
Well-known member
Ik hoor nu ineens dat we 3:4:3 gespeeld hebben.
Dat had ik er niet uitgehaald.
Ik vind vooral Strootman en Depay. Die roepen we maar een tijdje niet op. Zet voor Strootman De Roon maar neer. En voor Depay Kluivert. Werken aan de toekomst en niet aan twee van die ongemotiveerde gasten.
Promes heeft toch ook elke keer gefaald.
Ja hij doet het zo goed in Rusland.
:duim:Makkie.
Moeten we eerst van Duitsland en Frankrijk winnen en daarna van de andere 3 poulewinnaars.
Makkie.
Kon best nog wel eens lastig worden, hoor
Nee Dost, je speelt in een waardeloze competitie en op een iets hoger niveau kom je gewoon te kort.
Je hebt gelijk. Dost is alleen bruikbaar als ie de bal in de 16 krijgt. Dat kreeg hij vandaag totaal niet.De wedstrijd heb ik niet gezien. Ik heb wel net van de kenners vernomen dat ie welgeteld ??n voorzet kreeg in de hele wedstrijd, en ook steeds moest inzakken. Het is duidelijk dat Dost geen Ronaldo is, en ik ben eerlijk gezegd ook niet helemaal fan, maar het is wel een goeie spits die bij Sporting constant door opkomende backs, een spelverdeler en een valse rechtsbuiten wordt aangevoerd. Dat valt dus gewoon niet te vergelijken. En nee, de Portugese liga heeft niet de portefeuille van de topcompetities maar Portugal is wel Europees kampioen geworden met zes basisspelers uit de eigen competitie. Het is niet helemaal crapIk snap wel dat je als spits zijnde makkelijk een sitting duck wordt op het moment dat je niet scoort, maar hoe jij het nu stelt dat gaat er bij mij iig niet in.