Nederland - Engeland | 23 maart 2018 | Johan Cruijff ArenA | Oefeninterland

Nederland - Engeland | 23 maart 2018 | Johan Cruijff ArenA | Oefeninterland

  • Nederland wint

    Stemmen: 0 0,0%
  • Gelijk

    Stemmen: 3 33,3%
  • Engeland wint

    Stemmen: 3 33,3%
  • Nederland wint & Weghorst scoort!

    Stemmen: 3 33,3%

  • Totaal aantal stemmers
    9

Susa

New member
Strootman is al vier jaar kut.

Samen met Quicy Promes :duim:

Verder best een pijnlijke avond natuurlijk. Nederland werd simpelweg bij vlagen weggetikt door Engeland....

De Ligt was letterlijk het lichtpuntje bij het Nederlands elftal.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Samen met Quicy Promes :duim:

Verder best een pijnlijke avond natuurlijk. Nederland werd simpelweg bij vlagen weggetikt door Engeland....

De Ligt was letterlijk het lichtpuntje bij het Nederlands elftal.

Promes heeft een goede wedstrijd meer gespeeld in het Nederlands elftal de afgelopen jaren.
 

Pascallovic

Well-known member
Er zijn al wat bondscoaches gevallen over Strootman en Wijnaldum op het middenveld wat nog nooit gewerkt heeft. Logisch dat je als Koeman dan gaat denken dat het onder jou wel kan.
 

Pascallovic

Well-known member
Probleem is alleen, wie dan wel?
Zouden Vilhena en van de Beek het slechter doen?

Sowieso zou ik op basis van de recente interlands Propper er altijd in zetten. Eventueel de Roon er naast. Van Ginkel is ook altijd een optie natuurlijk. Echter met Strootman en Wijnaldum ben ik wel klaar.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zouden Vilhena en van de Beek het slechter doen?

Sowieso zou ik op basis van de recente interlands Propper er altijd in zetten. Eventueel de Roon er naast. Van Ginkel is ook altijd een optie natuurlijk. Echter met Strootman en Wijnaldum ben ik wel klaar.

Precies.
 

erka

Well-known member
Misschien kun je een van de twee wel laten staan en werkt de combinatie met een ander beter inderdaad.
 

Maasveld

Well-known member
Wie hebben jullie op het middenveld?
Post en Leemans, zouden inderdaad niet misstaan.
Zouden Vilhena en van de Beek het slechter doen?

Sowieso zou ik op basis van de recente interlands Propper er altijd in zetten. Eventueel de Roon er naast. Van Ginkel is ook altijd een optie natuurlijk. Echter met Strootman en Wijnaldum ben ik wel klaar.
Waarschijnlijk niet, maar of ze het significant beter zouden doen betwijfel ik ook ten zeerste.

Pr?pper is ook een optie, al stond hij geloof ik wel op 10 in de interlands dat ie het wel aardig deed. Misschien is Vormer ook nog wel het proberen waard.
 

Batigoal

Well-known member
Vergeet ook niet dat zowel Strootman als Wijnaldum bij hun clubs een fantastisch middenveld om zich heen hebben. Bij Oranje moeten ze het zelf doen en dan blijkt dat ze individueel niet zo sterk zijn als het lijkt.
 

Maasveld

Well-known member
Vergeet ook niet dat zowel Strootman als Wijnaldum bij hun clubs een fantastisch middenveld om zich heen hebben. Bij Oranje moeten ze het zelf doen en dan blijkt dat ze individueel niet zo sterk zijn als het lijkt.
Wijnaldum rent bij zijn club van voor naar achter en van links naar rechts, terwijl hij bij Oranje geen stap teveel zet. Dat heeft vrij weinig met de kwaliteit om hem heen te maken.
 

Abubakari

Well-known member
Behalve een samenvatting van 2 minuten in nieuwsuur niks gezien en dat was niet alleen omdat er wat leuks in Vera speelde. Oefeninterlands zijn meestal saai, zeker op dit moment als alle competities in de beslissende fase zitten en je opeens een potje om de kat zijn kut moet spelen. Maar zelfs van die twee minuten werd ik niet vrolijk, nul komma nul kansen gecre?erd, Strootman die weer een goal inleidt, gewoon door het tegenovergestelde van een goede spits te doen, altijd op de verkeerde plek staan. Sowieso is een plek binnen de lijnen de verkeerde plek voor Strootman in oranje.
Ik las nog wat positiefs in dit topic, waar was dat op gebaseerd? De eerste twee minuten of zo?
 

zwammy

Well-known member
Ik ben in ieder geval weer voor 2 jaar genezen van die bagger. Daar betaal ik al bij NAC voor.
 

ALenstra

Well-known member
Ik las nog wat positiefs in dit topic, waar was dat op gebaseerd? De eerste twee minuten of zo?
Ik denk dat het optimisme heel groot was omdat Ronald Koeman aangesteld is als bondscoach. Er heerst toch een cultuur dat alles goed gaat komen onder hem. Of dat daadwerkelijk gaat gebeuren is een andere vraag.
 

ALenstra

Well-known member
Ik hoor en lees overal om me heen dat Koeman voor een frisse wind gaat zorgen en dat het alleen maar beter kan gaan.
Jullie hebben dat niet meegekregen?
 
Bovenaan