Nederland - Engeland | 23 maart 2018 | Johan Cruijff ArenA | Oefeninterland

Nederland - Engeland | 23 maart 2018 | Johan Cruijff ArenA | Oefeninterland

  • Nederland wint

    Stemmen: 0 0,0%
  • Gelijk

    Stemmen: 3 33,3%
  • Engeland wint

    Stemmen: 3 33,3%
  • Nederland wint & Weghorst scoort!

    Stemmen: 3 33,3%

  • Totaal aantal stemmers
    9

JFK

Well-known member
Ik vind vooral Strootman en Depay. Die roepen we maar een tijdje niet op. Zet voor Strootman De Roon maar neer. En voor Depay Kluivert. Werken aan de toekomst en niet aan twee van die ongemotiveerde gasten.

Promes heeft toch ook elke keer gefaald.
Ja hij doet het zo goed in Rusland.
 

willy

Active member
Wijnaldum, van Aanholt, Strootman zijn al weer klaar met Oranje.
depay en Promes krijgen voordeel van de twijfel.

Dost, Hateboer, de Vrij, de Ligt van Dijk en Zoet kwamen de wedstrijd redelijk door.
Ik dacht dat ik deze wedstrijd moest zien maar ben weer een behoorlijke tijd genezen van dit Oranje.

Er is wel iets positiefs bekend geworden vandaag.
Als Nederland de nations league wint verdienen ze 7,5 miljoen.
Moeten we eerst van Duitsland en Frankrijk winnen en daarna van de andere 3 poulewinnaars.
Makkie.
 

gevegt

Well-known member
Nee Dost, je speelt in een waardeloze competitie en op een iets hoger niveau kom je gewoon te kort.
 

gevegt

Well-known member
Ik ga er trouwens van uit dat Schippie heel veel haat mails krijgt van de harde kern van PEC.
 

U.G.

Well-known member
Nee Dost, je speelt in een waardeloze competitie en op een iets hoger niveau kom je gewoon te kort.

De wedstrijd heb ik niet gezien. Ik heb wel net van de kenners vernomen dat ie welgeteld ??n voorzet kreeg in de hele wedstrijd, en ook steeds moest inzakken. Het is duidelijk dat Dost geen Ronaldo is, en ik ben eerlijk gezegd ook niet helemaal fan, maar het is wel een goeie spits die bij Sporting constant door opkomende backs, een spelverdeler en een valse rechtsbuiten wordt aangevoerd. Dat valt dus gewoon niet te vergelijken. En nee, de Portugese liga heeft niet de portefeuille van de topcompetities maar Portugal is wel Europees kampioen geworden met zes basisspelers uit de eigen competitie. Het is niet helemaal crap :eek: Ik snap wel dat je als spits zijnde makkelijk een sitting duck wordt op het moment dat je niet scoort, maar hoe jij het nu stelt dat gaat er bij mij iig niet in.
 

Maasveld

Well-known member
De wedstrijd heb ik niet gezien. Ik heb wel net van de kenners vernomen dat ie welgeteld ??n voorzet kreeg in de hele wedstrijd, en ook steeds moest inzakken. Het is duidelijk dat Dost geen Ronaldo is, en ik ben eerlijk gezegd ook niet helemaal fan, maar het is wel een goeie spits die bij Sporting constant door opkomende backs, een spelverdeler en een valse rechtsbuiten wordt aangevoerd. Dat valt dus gewoon niet te vergelijken. En nee, de Portugese liga heeft niet de portefeuille van de topcompetities maar Portugal is wel Europees kampioen geworden met zes basisspelers uit de eigen competitie. Het is niet helemaal crap :eek: Ik snap wel dat je als spits zijnde makkelijk een sitting duck wordt op het moment dat je niet scoort, maar hoe jij het nu stelt dat gaat er bij mij iig niet in.
Je hebt gelijk. Dost is alleen bruikbaar als ie de bal in de 16 krijgt. Dat kreeg hij vandaag totaal niet.
 
Bovenaan