Nederland - Engeland | 23 maart 2018 | Johan Cruijff ArenA | Oefeninterland

Nederland - Engeland | 23 maart 2018 | Johan Cruijff ArenA | Oefeninterland

  • Nederland wint

    Stemmen: 0 0,0%
  • Gelijk

    Stemmen: 3 33,3%
  • Engeland wint

    Stemmen: 3 33,3%
  • Nederland wint & Weghorst scoort!

    Stemmen: 3 33,3%

  • Totaal aantal stemmers
    9

erka

Well-known member
Kijk jij nog dan? Niveautje Belgische bekerfinale. Mijn zaad is al genoeg gedood.

O die was nog v??l slechter. Als je die gezien hebt, dan weet je pas echt hoe slecht voetbal kan zijn. Wat was dat slecht zeg. Echt de allerslechtste wedstrijd ooit.
 

Makanaky

Well-known member
O die was nog v??l slechter. Als je die gezien hebt, dan weet je pas echt hoe slecht voetbal kan zijn. Wat was dat slecht zeg. Echt de allerslechtste wedstrijd ooit.
Die heb jij gewoon helemaal uitgezeten h?? Na een half uur ben ik naar bed gegaan om pas na 12 uur weer op te staan.
 

JFK

Well-known member
Positief: Van Dijk, De Vrij, De Ligt en Hateboer.

Negatief: de rest.

Mee eens.
Ik ga ook niet meer naar Oranje kijken. Ik heb geen zin meer om naar knoeiers te kijken zoals Depay, Strootman, Wijnaldum, Babel, Promes etc. Allemaal spelers die regelematig verstoppertje spelen.
Opdonderen met die lui!
 

erka

Well-known member
Ik vind vooral Strootman en Depay. Die roepen we maar een tijdje niet op. Zet voor Strootman De Roon maar neer. En voor Depay Kluivert. Werken aan de toekomst en niet aan twee van die ongemotiveerde gasten.
 

vakx2.0

Banned
Ik vind 'm niet sterk spelen. Maar Memphis werkt wel. Lui of ongemotiveerd... zeker niet. Hij is, zoals Gevegt zei, ook een van de weinigen die tenminste aanspeelbaar is. De rest staat er als een stel zoutzakken bij.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik vind 'm niet sterk spelen. Maar Memphis werkt wel. Lui of ongemotiveerd... zeker niet. Hij is, zoals Gevegt zei, ook een van de weinigen die tenminste aanspeelbaar is. De rest staat er als een stel zoutzakken bij.

Hij deed zijn best inderdaad.
 

Maasveld

Well-known member
Ik vind vooral Strootman en Depay. Die roepen we maar een tijdje niet op. Zet voor Strootman De Roon maar neer. En voor Depay Kluivert. Werken aan de toekomst en niet aan twee van die ongemotiveerde gasten.

Als motivatie een graadmeter is dan is Wijnaldum de eerste die eruit moet gooien.
 
Bovenaan