Nacompetitie topamateurs 2017/18

Abubakari

Well-known member
GRC Heeft de busreis geloof ik nog in de benen.
GRC.nl zei:
Wedstrijdverloop DESO - GRC Groningen

10 min. 1-0 door penalty.

Vlak daarvoor kreeg GRC een grote kans, maar inzet van Erwin Alt belandde tegen de lat.

15 min.: 2-0 na scrimmage uit hoekschop.
 

Abubakari

Well-known member
En ook nog 4-0 voor rust. Geeft op zich niks, ik zie GRC komend seizoen lievervterug in de Eerste Klasse waar ze leuk mee kunnen ballen dan in de Hoofdklasse waar ze op hun tenen lopend waarschijnlijk een loodzwaar seizoen tegemoet gaan. Maar toch, het is wel zonde als je zo'n pak slaag krijgt.

GRC.nl zei:
15-30 min.: DESO net even wat sneller en getructeri, maar door inzet GRC gelijkwaardig wedstrijdverloop.

35 min.: doelman DESO redt na vrije trap Erwin Alt.

40 min.: 3-0 door kopbal.

44 min.: 4-0 na fraaie combinatie DESO.

45 min.: rust
 

De Groene Scout

Well-known member
Verdomme, kwartiertje onderweg en Jong Den Bosch al met 0-2 voor. Raken we ze nog niet kwijt.
Juliana'31 op 0-1 bij De Meern
Oss1920 - Woezik is 1-0
SJC - Quick nog 0-0
 

Joost

Well-known member
En ook nog 4-0 voor rust. Geeft op zich niks, ik zie GRC komend seizoen lievervterug in de Eerste Klasse waar ze leuk mee kunnen ballen dan in de Hoofdklasse waar ze op hun tenen lopend waarschijnlijk een loodzwaar seizoen tegemoet gaan. Maar toch, het is wel zonde als je zo'n pak slaag krijgt.

En dan mogen ze over een week ook nog eventjes naar Susteren voor een oefenpotje want die staan ook met 4-0 achter.
 

Abubakari

Well-known member
En dan mogen ze over een week ook nog eventjes naar Susteren voor een oefenpotje want die staan ook met 4-0 achter.

Benieuwd of die wedstrijd dan nog door gaat. Voor de kat zijn kut op donderdag naar Limburg, weet niet hoor.

Maar goed, de 4-1 (en de 4-2, 4-3 en 4-4) hangen in de lucht!

45-60min.; wedstrijd gelijk opgaand.

63 min.: schot Jason Spaninga (GRC) net naast.
 

Abubakari

Well-known member
85' 5-0. Lijkt me dan toch beslist.

Dat had ik goed gezien.

GRC.nl zei:
GRC Groningen heeft vanavond de eerste poulewedstrijd in de nacompetitie voor promotie naar de hoofdklasse met 5-0 verloren bij hoofdklasser DESO in Oss. Bij rust was het al 4-0. De uitslag was geflatteerd, maar DESO was wel de betere ploeg. Niet zozeer kwalitatief, maar in de details die een wedstrijd beslissen. Een versierde penalty, twee rake kopballen uit spelhervattingen en toeslaan in een scrimmage. Het verschil tussen hoofdklasse en eerste klasse.

GRC maakte echter een goede indruk en voor onze gemiddeld jonge ploeg is dit ook weer een leermoment.
 

bqandy

Well-known member
Voor derde divisie: OSS'20 - Woezik 2-1. Eindstand.
Juliana heeft het moeilijk tegen De Meern. 2-1 achter.
 

De Groene Scout

Well-known member
Nog 20 minuten op de klok:

De Meern - Juliana'31 2-1
Oss1920 - Woezik is 2-1 (afgelopen)
SJC - Quick nog 1-1
Vlissingen - Jong Den Bosch 1-3
 

bqandy

Well-known member
Alverna kan de hoofdklasse ook wel vergeten 1-6 nederlaag tegen Wittenhorst.

AFC'34 - Boshuizen 3-0
 
Bovenaan