En 0-4, moet de halve selectie van Westlandia werken op zaterdag of zo?
De zaterdag 3e divisionisten doen het dus goed, is natuurlijk ook iets beter dan de zondagtak. Of hoort die opmerking in het zaterdag-zondag topic?
Poule D:
Oranje Nassau - WHC 1-1
Interessante poule, na de eerdere 2-2 bij WHC - d'Olde Veste '54. Dinsdag is het d'Olde Veste '54 - Oranje Nassau.
Is WHC winnaar als het bij Olde Veste-Oranje Nassau dinsdag 0-0 eindigt en wint Olde Veste bij een gelijkspel met goals of tellen dan eerst de strafschoppenseries en zou het dan op de penaltys aankomen bij Olde Veste-ON?
Pfff, ik zou Westlandia eigenlijk graag kwijt zijn. Balen dit.
Ik heb ze liever niet als concurrent.Want? Gewoon een prima club, heb ik redelijk wat leuke bezoekjes gehad toen ik daar in de buurt woonde.
Ik heb ze liever niet als concurrent.
Volgens mij moeten ze bij een gelijkspel sowieso strafschoppen gaan nemen. Wint Oranje Nassau, dan zijn die door. Anders denk ik dat ze moeten loten.
?Wij speelden met 2-2 gelijk tegen Olde Veste en wonnen de strafschoppenserie?, legde WHC trainer Wiljan Mossing Holsteyn na afloop uit. WHC verloor de strafschoppenserie vanmiddag van ON. ?Dat houdt in dat als Olde Veste en ON gelijk spelen en ON de strafschoppenserie verliest er geloot gaat worden?, aldus Mossing Holsteyn, die dit systeem ?belachelijk? noemde. ?De KNVB had ook iets anders kunnen verzinnen?.