Nacompetitie topamateurs 2017/18

Unregistere

Well-known member
Goede uitgangspositie voor de herkansers uit de 3e divisie dus na de eerste ronde.

Zeker. Bij Veen vonden ze dat ze te weinig kregen tegen ODIN '59, maar ja, er stond wel gewoon 0-1 op het bord.

En SteDoCo speelde volgens hun eigen twitteraar zeer belabberd bij CSV Apeldoorn, maar neemt toch een 2-2 mee. Wel vielen er drie spelers uit met blessures, waarvan twee al binnen twintig minuten. Die kunnen zaterdag dus mogelijk niet spelen.

Noordwijk ook weer verloren, die krijgen stilaan een nacompetitietrauma. Al komt er nog een wedstrijd natuurlijk.

Verder nog bij de hoofdklasse / eerste klasse:

Montfoort - Nootdorp 2-5.
Nootdorp lijkt het dus uit te vechten met herkanser Sliedrecht, dat zaterdag thuis tegen Montfoort begint.

XerxesDZB - Kloetinge 1-1.
Lijkt gunstiger voor de Zeeuwen, die nu mogen afwachten hoe het zaterdag loopt bij Smitshoek - XerxesDZB. De Rotterdammers moeten winnen, maar daarmee schakelen ze ook direct herkanser Smitshoek uit en die zouden dan voor niets naar Kloetinge moeten afreizen. Lastige uitgangspositie dus voor Xerxes, dat wel de strafschoppenserie won.

Bennekom - WNC 3-1.
WNC deed lang goed mee, maar Bennekom was volgens de Waardenburgers de betere ploeg en won uiteindelijk terecht. WNC speelt nu zaterdag thuis tegen herkanser Flevo Boys Emmeloord.

Oude Maas - Buitenpost 2-3.
SC Feyenoord - Zuidvogels 1-2.
Vooral de nederlaag van de Rotterdammers vind ik verrassend, Oude Maas hoeft niet zo nodig. Zaterdag Buitenpost - SC Feyenoord en Zuidvogels - Oude Maas. Als de winnaars van gisteren dan weer winnen, krijg je een leuke finale.
 

Ceephax

New member
Staphorst met 2-0 gewonnen van Ter Leede, Noordwijk 2-3 verloren van DOVO. Het was een slechte avond voor de Bollenstreekclubs. Morgen dan meer Lisse of donderdag SJC.

Jammer dat Noordwijk en DOVO tegen elkaar hebben geloot, zijn qua naam en selectie denk ik de mooiste clubs om erbij te hebben in de 3e Divisie.
 

Abubakari

Well-known member
Buitenpost heeft zijn uitwedstrijd ook gewonnen, 2-3 tegen Oude Maas. Zaterdag thuis tegen SC Feyenoord. Als ON zaterdag niet thuis speelde was ik denk ik naar Buitenpost gegaan.

edit, ah Unreg had het ook al gemeld.
 

De Groene Scout

Well-known member
Vandaag 4 duels voor P/D 2e en 3e divisie.

Om 19.00 uur begonnen en beide nog 0-0
Rijnsburgse Boys - Westlandia
Dongen - FC Lisse

Om 20.00 uur volgt:
Hercules - Spakenburg
Harkemase Boys - UNA
 

Unregistere

Well-known member
Westlandia staat met 0-1 voor. Doelpunt Van Bochoven tegen zijn oude club.

Dongen dankzij Koenen en Kools inmiddels zelfs 2-0 voor tegen FC Lisse. Knap!
 
Laatst bewerkt:

De Groene Scout

Well-known member
De zondag 3e divisionisten doen het dus goed, is natuurlijk ook iets beter dan de zaterdagtak. Of hoort die opmerking in het zaterdag-zondag topic?:oops:
 

Arjen

Member
Zijn de standen en of uitslagen van de p/d 1e klasse / hoofdklasse ook ergens op teletekst te vinden?
 

de waan

Well-known member
Kopie van Helmond Sport-Almere dus. Ik las afgelopen weekend dat Lisse moegestreden leek. Valt wel mee dus.
 

de waan

Well-known member
En zelfs nog 2-5. Door Dongen kan wel een streep dus. Westlandia houdt stand bij Rijnsburg, maar die tweekamp is zeker nog niet beslist.
 

bqandy

Well-known member
Dat dan weer wel.
FF tweede helft Harkemase Boys - UNA mee pikken op Podium TV.
Niet druk voor Harkema begrippen.
 
Bovenaan