Nacompetitie topamateurs 2017/18

Joost

Well-known member
Mijdrecht ligt voor snelwegen richting het oosten niet ideaal.

Sjc en Alphense Boys naar A en dan de andere Zuid Hollanders plus Limburg, Brabant en Zeeland past precies.
 

bqandy

Well-known member
Argon kan ook nog naar B eventueel op zaterdag.

En op zondag lijkt de KNVB toch vaak te kiezen voor de oude verdeling, waarbij de Gelderse clubs naar Noord gaan. In dat geval zou de knip weer ergens in Zuid Holland gelegd worden.
Denk het ook. De Gelderse clubs net als afgelopen seizoen naar de noordelijke hoofdklasse A. En dan de ouderwetse streep schuin naar beneden van de grens van Noord en Zuid Holland naar de grens van Gelderland met Brabant en Limburg.

Ik snap het gedoe over Jong Achilles trouwens niet goed. Dat zou toch naar de reserve hoofdklasse gaan?
Lekker laat weer allemaal die beslissing. Ik neem aan dat VELO en FC Boshuizen nog even flink door trainen voor een eventuele mogelijkheid om de plek van Jong Achilles in te nemen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Misschien dat de KNVB een vrijwilliger vraagt op zaterdag? Of een vrijwilliger aanwijst.
 

Unregistere

Well-known member
Ik denk dat SteDoCo heel graag in B zou willen spelen... Maar ze zullen vast niet de eerste gegadigde zijn op basis van de geografische ligging.

Leuk dat GOES is gepromoveerd, knappe prestatie!

IFC in zondag dus wederom op de grens. A zou dus een optie kunnen zijn, maar hun eigen voorkeur ligt denk ik uiteindelijk toch bij B, dus met de zuidelijke clubs.
 

bqandy

Well-known member
Zondag staat bij Leonidas in Rotterdam de beslissingswedstrijd FC Boshuizen - Velo op het programma. Inzet een plek in de hoofdklasse.
Maar of die wedstrijd ook echt door gaat horen de clubs zaterdag. Dan valt blijkbaar de beslissing of Jong Achilles '29 in de hoofdklasse mag uit komen of verdwijnt uit de "piramide".
 

de waan

Well-known member
Ik snap er allemaal geen moer meer van.

Raar trouwens dat ze dat bij Leonidas spelen. Krakkemikkig complex waar je amper 500 man kwijt kunt.
 

Unregistere

Well-known member
Ik snap er allemaal geen moer meer van.

Raar trouwens dat ze dat bij Leonidas spelen. Krakkemikkig complex waar je amper 500 man kwijt kunt.

Wordt ook leuk met parkeren. Maar ik verwacht niet dat Boshuizen - VELO een enorme publiekstrekker is, dus het zou moeten lukken.
 

de waan

Well-known member
Joost, niet iedereen heeft alle clubs uit 4e provinciale zo duidelijk op het netvlies. :D

Ga je komend seizoen nog naar Reet-Rumst trouwens?
 

de waan

Well-known member
Dat zal dan wel het gevolg zijn van de gesprekken tussen de KNVB en Achilles. Alleen moet je dit als Achilles toch helemaal niet meer willen
 
Bovenaan