Nacompetitie Jupiler League

JMD

Well-known member
Ben er zo godverdomme klaar mee. Hou toch op met die middelmatige zaalvoetbalhomo's bij mijn club te dumpen.

Mooie analyse zwammy... ;) Heb je er nog vertrouwen in?? Ik hoop wel op jullie, want ik zie Eindhoven Willem II niet verslaan....
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dan lijkt het me dat je daar liever tegen speelt dan tegen VVV toch?

Ik hoop ook op Eagles. Sowieso mag VVV er lekker blijven met dat kunstgras.

Gisteren genoten van de sfeer in de Adelaarshorst.
Geweldig laatste half uur. Hoe het daarvoor was weet ik niet.

Vond het wel knap van Eagles dat ze zoveel energie in hun spel legden. 2 lange spitsen en daarachter lopende mensen. VVV kwam er af en toe gevaarlijk uit, maar voor Seuntjes had het lastig, zo ver van het vijandelijke doel.


Die Resida was in het begin van het seizoen toch uitblinker? Nu slechts wisselspeler.
 

Pascallovic

Well-known member
Haha. Almere heeft toch geen schijn van kans. Vooral voor rust was het klasseverschil enorm.
Geen schijn van kans. Ze verliezen maar met 0-1, Kip had er 2 mogen maken en ze waren dusdanig gevaarlijk dat een tegenstander twee keer geel pakte. Dat vind ik nu weer niet heel overtuigend van Willem II. Me dunkt dat er een groot klasseverschil is tussen beiden ploegen, maar voor dat klasseverschil heeft Almere toch wel aardig wat mogelijkheden gehad om niet te verliezen. Dit Willem II is zwak en weet zelfs tegen Almere City niet te overtuigen.
 

almere036

Member
Haha. Almere heeft toch geen schijn van kans. Vooral voor rust was het klasseverschil enorm.

We moesten idd ff wennen aan het niveau, maar daarna was Almere gewoon beter hoor, als het 2-1 was geworden, had niemand ervan opgekeken qua veldverhouding.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik heb alleen de eerste helft deels gezien en toen vond ik Willem II echt veel sterker. Tot iets na de 0-1. Almere kwam echt tijd te kort en leverde alles in. 2e helft was dat blijkbaar anders.

Tekent Willem II ook wel, dat er zo'n verschil is binnen een wedstrijd.

Waarom zat Van Amersfoort op de bank?
 

almere036

Member
Ik heb alleen de eerste helft deels gezien en toen vond ik Willem II echt veel sterker. Tot iets na de 0-1. Almere kwam echt tijd te kort en leverde alles in. 2e helft was dat blijkbaar anders.

Tekent Willem II ook wel, dat er zo'n verschil is binnen een wedstrijd.

Waarom zat Van Amersfoort op de bank?

Aah vandaar, vanaf de 30e minuut begonnen wij eindelijk ons eigen spelletje te spelen, had Willem II het gewoon lastig mee.

De Gier vindt hem matig spelen en Oost scoort de laatste tijd de ene na de andere.
 

Jef400

Well-known member
Een gevoel zegt mij dat er ook met De Graafschap niets beslist is. Die waren gisteren in een sfeervolle Geusselt nou niet echt beter dan MVV. Als MVV dezelfde ziel en zaligheid aan de dag legt komende maandagochtend. Dan kan het best leuk worden.
 

almere036

Member
Wat is er gebeurd? Op welke criteria is dat besluit genomen? Ik ben nu benieuwd.

Beetje gekloot bij het hek. 2 stewards gewond, eentje door een agent en eentje door een Willem II'er. Hek was kapot maar politie er optijd tussen. Maar zo'n besluit meteen omdat 20 man zich niet kunnen inhouden
 

Forza AZ

Well-known member
Dus omdat Willem II-ers zich misdroegen worden de Almere City supporters nu gestraft?

Dat lijkt me de omgekeerde wereld. Almere City zal wel een protest indienen lijkt me?
 

almere036

Member
Dus omdat Willem II-ers zich misdroegen worden de Almere City supporters nu gestraft?

Dat lijkt me de omgekeerde wereld. Almere City zal wel een protest indienen lijkt me?

Nja, Almere begon, Willem II ging een stapje verder.
Alleen was er weinig noemenswaardig gebeurd, tot Willem II uitbrak.
 
Bovenaan