Waarom hoop je dan dat Eagles promoveert?
Dan lijkt het me dat je daar liever tegen speelt dan tegen VVV toch?Omdat ik Eagles wel een mooiere club vind. Qua stadion en qua sfeer gewoon top. Voegt wat toe.
Ben er zo godverdomme klaar mee. Hou toch op met die middelmatige zaalvoetbalhomo's bij mijn club te dumpen.
Blijkt nou ook dat de afgekeurde goal van Almere geen buitenspel was.. top.
Weer genaaid net als vorig jaar.
Dan lijkt het me dat je daar liever tegen speelt dan tegen VVV toch?
Resida is een vrij beperkte speler. Hij kan eigenlijk alleen maar hard rennen.
Feyenoord is dan ook geen graadmeter.Genoeg om Feyenoord op te rollen in juli.
Geen schijn van kans. Ze verliezen maar met 0-1, Kip had er 2 mogen maken en ze waren dusdanig gevaarlijk dat een tegenstander twee keer geel pakte. Dat vind ik nu weer niet heel overtuigend van Willem II. Me dunkt dat er een groot klasseverschil is tussen beiden ploegen, maar voor dat klasseverschil heeft Almere toch wel aardig wat mogelijkheden gehad om niet te verliezen. Dit Willem II is zwak en weet zelfs tegen Almere City niet te overtuigen.Haha. Almere heeft toch geen schijn van kans. Vooral voor rust was het klasseverschil enorm.
Haha. Almere heeft toch geen schijn van kans. Vooral voor rust was het klasseverschil enorm.
Ik heb alleen de eerste helft deels gezien en toen vond ik Willem II echt veel sterker. Tot iets na de 0-1. Almere kwam echt tijd te kort en leverde alles in. 2e helft was dat blijkbaar anders.
Tekent Willem II ook wel, dat er zo'n verschil is binnen een wedstrijd.
Waarom zat Van Amersfoort op de bank?
Wat is er gebeurd? Op welke criteria is dat besluit genomen? Ik ben nu benieuwd.
Dus omdat Willem II-ers zich misdroegen worden de Almere City supporters nu gestraft?
Dat lijkt me de omgekeerde wereld. Almere City zal wel een protest indienen lijkt me?