Nacompetitie Jupiler League

zwammy

Well-known member
De Eindhoven Loyalists lijken me ook niet het probleem. De hordes NAC supporters die in de thuisvakken zouden plaatsnemen wel.

Zullen er net zoveel zijn als bij de vorige 2 wedstrijden die ze in Eindhoven speelden. Hou je toch niet tegen. En anders gaan ze wel in de stad zitten. Ben benieuwd hoe ze het gaan oplossen morgen, waren al rond de 250 kaarten verkocht aan mensen uit Breda voordat ze in Eindhoven erachter kwamen en ze geblokt werden, die komen dus wel en mogen dan niet naar binnen.

15 mafklapperds

15 mafklappers kunnen je laten rennen in je eigen stad, als ze er zin in hebben.

:D
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik ben vanaf minuut 60 in de wedstrijd GAE- VVV gevallen en heb niet meer weggezapt. Wat een geweldige strijd zeg! De sfeer in Deventer maakt het af. Echt een heerlijke pot voetbal. Terechte 1-0 nu voor de Eagles.
 

JMD

Well-known member
De eredivisieclubs beginnen dus beide met een 0-1 zege. Normaal gesproken dus einde verhaal voor MVV en Almere City.
De eerstedivisieduels eindigen beide in 1-0. NAC en VVV kunnen dus aan de bak maandag a.s.
 

zwammy

Well-known member
Ben er zo godverdomme klaar mee. Hou toch op met die middelmatige zaalvoetbalhomo's bij mijn club te dumpen.
 

Maasveld

Well-known member
Mooie schwalbe van die eelthak.

Bal had er natuurlijk al eerder op gemoeten bij die handsbal van Fleuren.
 

almere036

Member
Zo onnodig verloren.. Bal op de paal, 2x op het laatste moment geblokt, 1 op 1 gemist en dan Willem II met een enorm lucky goal...

Maarja, het is nog niet afgelopen, Willem II gaat het thuis niet makkelijk krijgen.
 
Bovenaan