NAC Nieuws topic

zwammy

Well-known member
Ja zoveel incapabele beslissingen valt gewoon niet tegen te vechten. Ouwe jongens krentenbrood en bij zo'n club een trainer neerzetten die één seizoen in de Chinese kelderklasse een team heeft gehad en voor de rest assistent. Maar goed, misschien valt het mee en word het wat maar die kans acht ik zeer klein
 

Max

Administrator
Forumleiding
Was als speler wel iemand die de boel goed kon neerzetten. Veel Feyenoorders zagen hem eerder trainer worden bij Feyenoord dan Van Bronckhorst. Maar inderdaad, zijn ervaring als eindverantwoordelijke is beperkt.
 

Joost

Well-known member
Ja zoveel incapabele beslissingen valt gewoon niet tegen te vechten. Ouwe jongens krentenbrood en bij zo'n club een trainer neerzetten die één seizoen in de Chinese kelderklasse een team heeft gehad en voor de rest assistent. Maar goed, misschien valt het mee en word het wat maar die kans acht ik zeer klein
Dat dacht wij ook toen we een assistent van FC Emmen en een rasechte pier zonder ervaring kregen voorgeschoteld vier maanden geleden. En nu staan we bovenaan!
 

Eef de Kip

Well-known member
fokking hell, is dat alweer 25 jaar geleden? pff, ik word oud.
Weet niet waarom ik dat nog weet, zal toch wel indruk hebben gemaakt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben verbaasd dat ik dit verhaal nieuw voor mij is. Wel de periode dat ik meer het voetbal ging volgen.
 
Bovenaan