NAC Nieuws topic

zwammy

Well-known member
Kijk, het is logisch dat als Besiktas komt en je met je vriend Gio het avontuur aangaat je dat graag wil doen, ook al is het als assistent terwijl NAC je de kans geeft om als verantwoordelijke aan de gang te gaan. Een Turkse topclub die elk jaar voor de prijzen meedoet waar je veel meer verdiend als bij een Nederlandse subtop club in wording die al 10 jaar stilstaat en waar het maar weer afwachten is hoe het seizoen zich voorzet.

Maar ik word zo schijtziek van die jank verhalen in de pers dan op het moment dat hij aangesteld wordt. Ik heb mijn vader gebeld en die zei hèhè eindelijk naar NAC, wat heeft het lang geduurd en als NAC belt zeg je geen nee en al die andere bla bla. En ik snap het echt dat ze niet zeggen ach ja. Ik heb geld nodig en het is lekker dichtbij of ik heb vroeger op de tribune nog wel een een wijf gevingerd en ik wil kijken of ik haar nog een keer tegenkom maar hier krijg ik ook een slappe zak van.

Goed, klaaguurtje is voorbij. Oh wacht, Schalk naar den Haag. Dat is ook nog wel kut en nog 3 zwaar geblesseerden erbij. Dus het NAC promoveert topic zal wel naar volgend jaar worden geschoven.

HUP NAC 💛🖤
 

Batigoal

Well-known member
Maar ja, zitten de spelers en supporters nu nog wel op Van Gastel te wachten? Wat ik hier en daar las vond men het over het algemeen toch wel prima als hij zou vertrekken.
 

zwammy

Well-known member
Maar ja, zitten de spelers en supporters nu nog wel op Van Gastel te wachten? Wat ik hier en daar las vond men het over het algemeen toch wel prima als hij zou vertrekken.
Ik was er niet rouwig om geweest maar goed, 1 ton is ook wel erg weinig. Als hij zijn hoofd bij NAC houdt en stopt met z'n waardeloze opstellingen zullen we het wel zien. Hij heeft iig geaccepteerd dat ze hem niet laten gaan voor dat bedrag dus dat is al iets
 

ALenstra

Well-known member
In ieder geval niet naar Besiktas. Die hebben een andere trainer aangesteld.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan