NAC Nieuws topic

zwammy

Well-known member
De waarheid ligt, zoals eigelijk altijd in dit soort situaties, natuurlijk ergens in het midden. Beide partijen (bestuur en supporters) hebben nogal naïef gehandeld. Het bestuur had kunnen weten dat zo'n Haagse kliek het nooit wint bij de achterban als ze tegenover clubiconen gaan staan. De supporters hadden kunnem voorzien dat het groots aankondigen van een ultimatum belaalde eencelligen uitnodigt tot het uiten van bedreigingen.

Ik hoop voor iedereen dat de storm nu gaat liggen en dat er goede mensen worden aangesteld.

Dit, met alleen de aantekening dat sinds het redden van NAC van de grote 3 het daarna al 10 jaar kommer en kwel is met het niet doorpakken, verkeerde mensen aantrekken, niet luisteren naar de achterban terwijl dat in het cultuurhandvest bepaald is dat NAC supporters mee bepalen aan verschillende zaken. De grote 3 riepen al 7 jaar dat ze de helden waren en zonder hen NAC niet meer bestaan had, hier hebben ze genoeg dank voor gekregen maar toen andere sponsors en invloedrijke Bredanaars de aandelen wilden overnemen gaven ze niet thuis. Maakten verkeerde beslissingen, liepen over de andere aandeelhouders heen omdat ze een meerderheidsbelang hadden en bepaalden de gang van zaken zonder te overleggen vanuit een vakantieadres. Dit heeft veel kwaad bloed gezet bij de achterban, het schofferen van één van de belangrijkste NAC mensen uit de geschiedenis is een brug te ver en daar konden ze niet meer van winnen.

Op de bedreigingen na ( waar ik een kanttekening bij plaats) is dit de enige weg dat het op zou moeten gaan. Het statement op NAC.nl en van de aandeelhouders laten geen ruimte meer over voor Manders, dus die zal ook moeten gaan.

Hopelijk gaat de gele olifant verder en krijgen we eindelijk waar we al 10 jaar voor vechten. Het begin is positief, de 17 andere aandeelhouders hebben zich al georganiseerd en Lokhoff is nog altijd bereid tot een kop koffie.

Toch gereageerd, tja, het blijft NAC.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Een deel van de problemen is ook wel herkenbaar. Hopelijk dat het snel de betere kant op gaat. NAC hoort natuurlijk wel in de eredivisie thuis.
 

Maasveld

Well-known member
Het is in ieder geval nooit saai, dat is ook wat waard. Ik ben overigens wel benieuwd waar de liefde zat in de haat-liefde verhouding.
 

zwammy

Well-known member
Geen strafbare feiten, geen aangiftes. Willens en wetens de club beschadigen om zelf onder de strontkar uit te komen, wat een misselijke praktijken. Dit gaat nog wel een staartje krijgen.
 

zwammy

Well-known member
Nee, NAC heeft een statement naar buiten gebracht wat voor geen kant klopt, en zonder aangiftes kan er weinig gedaan worden. Steijn zou best bedreigd zijn, maar blijkbaar niet heftig genoeg voor een aangifte en het onderduiken van de kinderen zal niet zo heftig zijn geweest als de kinderen zelf aangeven waar ze op dat moment uithangen, maar goed, ik ben geen rechercheur.
 

Batigoal

Well-known member
Van Hooijdonk gaat naar Bologna, de ploeg van Mitchel Dijks en Jerdy Schouten. Mooie stap naar de Serie A. Benieuwd of hij dat niveau aankan.
 

zwammy

Well-known member
Nee hoor, dat niveau heeft hij niet. Is het al zeker? Ik hoorde namelijk ook dat Heerenveen en Udinese interesse hadden.
 
Bovenaan