NAC Nieuws topic

Maasveld

Well-known member
Volgens Marco Bogers blijven Driessen en Valckx gewoon hier, dus die zullen van de week wel gepresenteerd worden.
 

Unregistere

Well-known member
Verschueren lijkt te vertrekken naar Lommel, waarbij Smulders een dubieuze rol zou hebben gespeeld:

De transfer van Arno Verschueren naar Lommel SK wordt nog voor het weekend afgerond. Dat meldt BN DeStem vanochtend. Volgens de krant levert de middenvelder NAC een transfersom tussen 250.000 en 300.000 euro op.


Lommel komt uit in de Belgische eerste divisie en is daarom sportief op dit moment geen stap vooruit. De Belgische club loopt echter over van ambitie en lijkt Verschueren daarmee overtuigd te hebben. De 23-jarige middenvelder zal in België een goed salaris gaan verdienen en weet dat hij, als het een beetje meezit, na komend seizoen op het hoogste niveau uit zal komen.

Alle inkomsten zijn natuurlijk meegenomen op dit moment, maar financieel wordt NAC volgens BN DeStem niet heel veel wijzer van de transfer. De krant stelt dat oud-technisch directeur Hans Smulders een nogal aparte constructie in het contract van Verschueren op liet nemen. De voormalig t.d. is de zaakwaarnemer van Verschueren en liet naar verluidt een document aan het contract toevoegen, waarin werd opgenomen dat er na zijn vertrek bij NAC een gelimiteerde afkoopsom van om en nabij drie ton geactiveerd zou worden. Als t.d. van NAC kon hij daarmee vragen wat hij wilde, terwijl hij als zaakwaarnemer zijn cliënt voor weinig weg kon brengen. Of deze bewering klopt, is voor ons niet na te gaan.

NAC doet zoals gebruikelijk geen mededelingen over lopende onderhandelingen, maar Lommel erkent dat er interesse is. Harm van Veldhoven, directeur bij de Belgische tweedeklasser: "Dat is geen onzin. Arno ben ik altijd blijven volgen sinds ik hem op jonge leeftijd bij Westerlo, waar ik toen trainer was, heb gehad. Maar zolang er niet iets is afgerond, kan ik niks meer zeggen."
 

Maasveld

Well-known member
Wel een andere oud-VVV'er naar het schijnt, Moreno Rutten. Hij zou eigenlijk de opvolger van Pachonik moeten worden, maar die is nog niet verkocht. Nu het zo lang duurt lijkt NAC met hem aan de haal te gaan.
 

Unregistere

Well-known member
526d2b6853f0c-Immers_bijna.gif


Lexie! 🙌
 

Deathprod

Active member
Prima speler. Is al een tijdje een van de betere spelers in de KKD. Wel leuk dat NAC weer terug in de Eredivisie is.
 
Bovenaan