NAC Nieuws topic

zwammy

Well-known member
Yes, de 12e in 8 jaar. Dat is een net rijtje.

Maar voordat jullie weer zie je wel kunnen gaan roepen, gewoon gelijk van NAC.

Molenaar was sowieso een tussenpaus dus zou niet langer dan een jaar blijven. Dan zijn er nu 2 keuzes, of ze hebben de nieuwe trainer al en die wil meteen beginnen met organiseren of ze vermoeden dat ze met de kwaliteitsimpuls die er komt nog kans maken op de play offs.

Netjes gewacht op de nieuwe TD en toen een keuze gemaakt, Molenaar zou eigenlijk terug gaan naar de 021 maar blijkbaar is er daar wrijving tussen gekomen en is het nu zo gegaan.

Lokhoff is de enige met papieren dus daarom neemt die het over, Molhoek heeft de papieren niet dus vandaag dat Lokhoff de nummer 1 is, zal in de praktijk niet zo zijn.

Als Arnold word gepresenteerd ga ik een week zuipen, als ze Rob losweken 3 dagen en anders gewoon 1 avond 💛🖤
 

zwammy

Well-known member
Geen idee. Ik weet dat Grim het goed bij RKC heeft gedaan, maar denk niet dat dit een goede voor NAC zou zijn. Verder zullen ze niet over één nacht ijs zijn gegaan als je ziet hoe ze de rest samen hebben gesteld dus het ziet er gewoon prima uit, heb er in ieder geval nog genoeg vertrouwen in.
 

Joost

Well-known member
Molenaar eruit is ook een verbetering. Die zou het zelfs voor elkaar krijgen met PSG geen kampioen te worden.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Je ziet wel dat nu de supporters het voor het zeggen hebben, men gelijk heel ander en geduldiger beleid voert dan onder de vleugels van zo'n City group.
 

gevegt

Well-known member
Zo langzamerhand krijg ik de indruk dat zult eten niet erg goed is voor een goede bedrijfsvoering.
 

zwammy

Well-known member
Spreek jullie over anderhalf jaar als we gewoon netjes 8e staan en net met 3 0 van Feyenoord hebben gewonnen 💛🖤
 

zwammy

Well-known member
Nee, vandaar dat ik Feyenoord zei, als ik Ajax zei kon je deze dooddoener uit de kast halen. Maar kijk, het kan nog steeds 👌🏻

Maar we wachten wel af hoe het gaat lopen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nee, vandaar dat ik Feyenoord zei, als ik Ajax zei kon je deze dooddoener uit de kast halen. Maar kijk, het kan nog steeds

Maar we wachten wel af hoe het gaat lopen.

Op dat 3-0 verhaal na is NAC van harte welkom in de eredivisie.
 
Bovenaan