gevegt
Well-known member
LB.Heeft die Hyballa ooit al ergens langer dan 1 seizoen gezeten?
LB.Heeft die Hyballa ooit al ergens langer dan 1 seizoen gezeten?
Volgens mij loop je zelf heel de tijd te zeveren dat hij het nooit langer dan een seizoen volhoudt. Gewoon het team klaar stomen voor de play offs en Dan promoveren, zo lastig is het allemaal niet. We kunnen helaas niet allemaal 2 miljoen euro missen om een contract van een half jaar af te kopen.Ondankbaar om iemand die promoveert eruit te gooien. Zeker zo’n topper als Hyballa.
Dat klinkt als een pleonasme bij NAC.Peter Hyballa keert terug bij NAC: "Breda nooit uit gedachten verdwenen"
Altijd actueel. Altijd het laatste NAC-nieuwswww.bsiderats.nl
Kijk, echt geen hogere wiskunde hoor
Dat lijkt me tamelijk optimistisch.
Wordt wel weer eens tijd voor een club met klappertjes.Geloof me nou, over 5 jaar zijn wij het nieuwe AZ, alleen dan met bier.
Eerder een contradictieDat klinkt als een pleonasme bij NAC.
Moet zeggen dat ik dat ´overal´ wel mee vind vallen. Boere 1 echt topseizoen met 33 doelpunten bij FC Oss. Voor de rest een degelijke spits in de KKD maar ook niet meer dan dat. Zal vast bij NAC ook weer degelijk zijn zolang ze KKD spelen. Daarna moet je er eigenlijk z.s.m. afscheid van nemenEn Tom Boere. De volgende veelscorende spits die overal veel scoort behalve bij ons. Maar voor de play offs en uiteindelijk promotie weer prima 👍