NAC Nieuws topic

zwammy

Well-known member
Toevallig van de week gezien. Daarom ook zeer tevreden met de keuze en argumentatie vanuit NAC en vd Gaag. Ik zie de toekomst een stuk rooskleuriger in dan 5 jaar geleden.

Is godverdomme een post van 9 maanden geleden. man man man.

Max

Administrator
Forumleiding
Whaha jij was idd veel te positief. Met NAC is het dan toch vaak te mooi om waar te zijn.

Jamel

Administrator
Forumleiding
En toch ben en blijf ik overtuigd van de kunde van Van der Gaag. Als hij het niet aan de praat krijgt dan zou ik niet weten wie dan wel.

Pascallovic

Well-known member
En toch ben en blijf ik overtuigd van de kunde van Van der Gaag. Als hij het niet aan de praat krijgt dan zou ik niet weten wie dan wel.

Het werkt natuurlijk 2 kanten op. Enerzijds is het een kutselectie zonder kwaliteit. Anderzijds heeft van der Gaag er voorlopig ook nog geen enkele lijn in gebracht qua spel of vechtlust. Laten we niet doen alsof de Graafschap of FC Emmen nu beter materiaal hebben, maar de trainers daar hebben tenminste wel enige lijn in het spel weten aan te brengen en laten hun elftal herkenbaar voetbal spelen. Dat had ik ook verwacht van Mitchel van de Gaag.

Unregistere

Well-known member
Van der Gaag lijkt inderdaad de volgende trainer die flopt nadat hij het bij Excelsior goed deed. Je zal ook zien dat Adrie Poldervaart het over twee jaar ook niet redt bij Vitesse. Blijft toch opvallend.

Pascallovic

Well-known member
Van der Gaag lijkt inderdaad de volgende trainer die flopt nadat hij het bij Excelsior goed deed. Je zal ook zien dat Adrie Poldervaart het over twee jaar ook niet redt bij Vitesse. Blijft toch opvallend.
Nu vind ik Poldervaart dan ook minste van de afgelopen jaren.

Max

Administrator
Forumleiding
Anders maar de meest succesvolle NAC trainer ooit terughalen? Good old Ernie Brandts...

zwammy

Well-known member
De volgende die stopt. Commercieel manager heeft zijn ontslag ingediend en ondertussen zeggen 10 middelgrote sponsors hun box op. En dan is het nog geen 8 uur.

Atreides

Well-known member
Het is nog geen tien uur, tijd voor het volgende nieuwtje:
Ook Vitesse zou ook achter - beoogd NAC als TD - Allach aanzitten.

Keuze tussen een vermoedelijke eerste divisionist waar het een dampende puinhoop is en tussen een stabiele subtopper. Moeilijk moeilijk.

Pascallovic

Well-known member
Voordeel bij NAC is dat je letterlijk vanaf 0 kunt beginnen en alles naar jou wens kunt inrichten. Iedereen is toch al weg.

Bovenaan