SanMark.
Well-known member
Gelukkig ook goed nieuws. Van Rosheuvel heeft zijn excuses aangeboden en is terug bij de selectie.
Gefeliciteerd zwammy.
Gelukkig ook goed nieuws. Van Rosheuvel heeft zijn excuses aangeboden en is terug bij de selectie.
Gefeliciteerd zwammy.
Toevallig van de week gezien. Daarom ook zeer tevreden met de keuze en argumentatie vanuit NAC en vd Gaag. Ik zie de toekomst een stuk rooskleuriger in dan 5 jaar geleden.
En toch ben en blijf ik overtuigd van de kunde van Van der Gaag. Als hij het niet aan de praat krijgt dan zou ik niet weten wie dan wel.
Nu vind ik Poldervaart dan ook minste van de afgelopen jaren.Van der Gaag lijkt inderdaad de volgende trainer die flopt nadat hij het bij Excelsior goed deed. Je zal ook zien dat Adrie Poldervaart het over twee jaar ook niet redt bij Vitesse. Blijft toch opvallend.
De selectie gaat geen (gezamenlijk) carnaval vieren. Dan weet je dat het echt crisis is.
Anders maar de meest succesvolle NAC trainer ooit terughalen? Good old Ernie Brandts...
Ik zou gaan voor Magic Maaskant.