NAC Nieuws topic

zwammy

Well-known member
Ligt eraan of het opgepikt gaat worden door bv in de hekken oid. Moet wel vreedzaam zijn anders heeft het ook geen nut. Vanavond iig de initiatiefnemer de routebeschrijving gegeven, die had alleen het dichtstbijzijnste park buiten de scheidslijn gezocht. Nu staan ze dadelijk op een voetbalveldje in het park. Hoe heerlijk ironisch is dit. Jammer dat we van Gijzel niet meer hebben als burgemeester, die had nu al niet meer kunnen stoppen met huilen.
 

zwammy

Well-known member
De vraag is welke mensen er capabel genoeg zijn om NAC weer richting de Eredivisie te krijgen.
Is het ?berhaupt mogelijk om van dit NAC nog iets te maken?

Eerst het goede nieuws, demonstatie gaat niet door. NAC mag met de autocombi komen, eerste stap naar normalisatie is gezet :duim:

Ik heb geen idee liefhebber. Als je ziet wat Smulders bij Eindhoven had opgezet en je ziet de spelers die er nu rondlopen begrijp je er niet veel van. Ik blijf wel vertrouwen in Goetzee houden en ik hoop de sponsors ook. NAC maakt nu eenmaal heel vaak de verkeerde keuzes, dat is op zich ook wel knap. Dijkhuizen ben ik echt klaar mee. Als je Haemhouts binnen 3 weken van aanvoerder naar 4e reserve naar invaller krijgt ben je mijn inziens van het padje af en moet je maar een andere brasclub gaan lastigvallen.

Mijn droom zou zijn Lokhoff technisch directeur en Arnold trainer. Maar dat zal een ijdele hoop blijven ben ik bang.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wonderlijk dat het zo goed ging bij Excelsior en zo slecht bij NAC.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dijkhuizen is natuurlijk niet de eerste trainer die de afgelopen jaren vroegtijdig sneuvelt in Breda. Misschien zegt het wel wat over NAC.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dijkhuizen is natuurlijk niet de eerste trainer die de afgelopen jaren vroegtijdig sneuvelt in Breda. Misschien zegt het wel wat over NAC.

Ze schenken Bavaria, dat zegt genoeg. Ze schijnen over te stappen, dus er gloort hoop.
 
Bovenaan