NAC Nieuws topic

zwammy

Well-known member
Brondeel huur en Dessers vast. Smulders is niet verkeerd bezig zo te zien. Verbeek kan naar Australi?.
 

zwammy

Well-known member
Helaas gaat het niet door. NAC speelt nu tegen..............................................................................................................................................................................................................................................................................











NAC :eek:mg:
 

zwammy

Well-known member
Dat sowieso want er is het Bredaas kampioenschap Pleerollen gooien. Helaas moet ik werken, mis ik deze grote pot.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Kan je echt niet iets met je werk regelen? Dit is natuurlijk wel zonde anders.
 

zwammy

Well-known member
Ik heb het over het enthousiasme rondom de Open Dag van NAC die ik me zo kon voorstellen. Komen ze uiteindelijk met Halsteren.

We doen er bij NAC eigenlijk nooit echt moeilijk over. vroeger speelden we standaard tegen de Bredase selectie. Gaat toch meer om de open dag dan om de wedstrijd.
 

zwammy

Well-known member
Gisteren is de 10.000 seizoenkaart verkocht. 3 dagen eerder dan vorig jaar, hoewel de verkoop toen wel 3 weken later starte
 

DeftonesJP

New member
Ik heb nog nooit een potje voetbal in Breda gezien, dit jaar maar eens kijken of ik een groundhop kan doen bij jullie. Jullie uitvakken heb ik wel een paar keer gezien bij Sparta en die waren echt prima.
 

ALenstra

Well-known member
In de nieuwste FourFourTwo een kort verhaaltje over NAC: "Meet the club with one of the weirdest names in football"
 

hipp00

New member
Doe maar even overtypen :duim:

Heb op twitter een fotootje van het artikel gevonden:
pic.twitter.com/Hgw0CqTHQy

Volgens mij staan wij in Engeland in een bakje onder trivia 'rare en/of langste voetbalnamen'. Eens in de zoveel tijd wordt dit weer aangekaart. Maar zoals ze in de reclamewereld zeggen: 'het maakt niet uit hoe je genoemd wordt, ?ls je maar genoemd wordt'.
 
Bovenaan