NAC Nieuws topic

zwammy

Well-known member
Denk het wel, hebben ze allemaal gedaan.

Kevin Brands zal in de komende wedstrijden tegen mvv en fc emmen geen deel uitmaken van de wedstrijdselectie. Marinus Dijkhuizen heeft gemeend hem een disciplinaire schorsing op te moeten leggen omdat de trainer niet tevreden is over zijn houding tijdens de trainingen. “Hij heeft heel veel moeite met zijn reserverol. Kevin is daar dermate teleurgesteld over, dat het doorwerkt in de trainingen,” licht Dijkhuizen toe aan BN/De Stem, die dit naar eigen zeggen doet voor de verhoudingen in de groep. “Het is geen leuke maatregel die ik neem, maar het is wel nodig omdat ik er ben om het groepsproces te bewaken.”

Als gevolg van de huidige speelwijze is Kevin Brands genoodzaakt tot een reserverol. Behalve toen hij de geblesseerde Ars mocht vervangen: “Maar Kevin is geen echte spits. Dat geeft hij zelf ook aan. Op het middenveld speel ik met de punt naar achteren, terwijl hij een nummer tien is. Ik snap dat het lastig is voor hem, maar het mag niet ten koste gaan van de groep,” legt Dijkhuizen nogmaals uit.

Vorige week hield Omroep Brabant nog een interview met ons Kevin, waar hij verder ingaat op zijn reserverol.

Brands maakte vandaag al geen deel meer uit van de selectie die haar afsluitende training voor de wedstrijd tegen mvv deed. Vanavond in NACpraat op BredaNu Radio (107.3FM) gaan we er uitgebreider op in.

Volledig gelijk dus Dijkhuizen.
 

zwammy

Well-known member
Nou nou, nadat supporters het al 10 jaar roepen gaat NAC ook overstag, we gaan over op 4-4-2 :duim:
 

ALenstra

Well-known member
De vader van NAC-speler Grad Damen is bij een woonwagenkamp in Breda gewond geraakt nadat hij werd neergeschoten door een lid van arrestatieteam. Het team deed een inval bij het kamp.
 

zwammy

Well-known member
Het zou niet erg zijn om de Kampers eens aan te pakken. Maar ja, bang h?. Dat krijg je met bestuurders die niets durven.
 

Unregistere

Well-known member
Wel een fijne voetballer hoor, Grad Damen. Die moet toch in staat zijn om zich op te werken tot vaste waarde.

Ik las ergens dat er buitenlandse interesse zou bestaan voor Kenny van der Weg. Zou wat zijn, een mooie transfer voor Kenny!
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ten Rouwelaar voor het eerst in eeuwen niet in de basis?

edit:

'Jelle ten Rouwelaar kan vrijdagavond door familieomstandigheden niet in actie komen met NAC Breda tegen Almere City FC. De 35-jarige doelman ziet daardoor een einde komen aan een recordreeks.

Ten Rouwelaar stond sinds 31 augustus 2008 onafgebroken onder de lat van NAC. Die reeks begon bijna acht jaar geleden met een uitwedstrijd tegen AZ en eindigde dus vorige week in het thuisduel met Jong PSV. De recordreeks van de ervaren sluitpost behelst daarmee 280 wedstrijden, waarvan 246 op het hoogste niveau.

Ten Rouwelaar vestigde in 2014 al een Eredivisie-record door de onafgebroken serie van Ruud Hesp te verbeteren. De huidige keeperstrainer van PSV miste in de jaren tachtig en negentig 204 wedstrijden lang geen enkel duel van Fortuna Sittard.

Met debutant Andries Noppert als vervanger van Ten Rouwelaar vervolgt NAC de jacht op een zo goed mogelijke eindklassering met het oog op de play-offs om promotie. De ploeg van trainer Marinus Dijkhuizen staat derde in de Jupiler League.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Jammer. Geen Bassie meer in de eredivisie volgend seizoen. Tenzij Nienhuis nog een verrassende transfer maakt.
 
Bovenaan