NAC Nieuws topic

Max

Administrator
Forumleiding
Voor hem persoonlijk misschien wel niet, toen hij begon bij zijn trainers carriere zei hij, ik wil ooit trainer worden bij Excelsior en Cambuur. Excelsior heeft hij nu al gehad, dus Cambuur word de volgende.

Als hij weer zonder werk komt te zitten, dan zal hij ook wel ingaan op een aanbieding van Cambuur.
 

zwammy

Well-known member
Hans Smulders wordt waarschijnlijk de nieuwe TD van NAC, is nu werkzaam bij Eindhoven die hij van lelijk eendje naar play off materiaal heeft gebracht.
 

gevegt

Well-known member
Volgens mij heeft die man al veel aanbiedingen naast zich neer gelegd. Het lijkt me voor NAC een prima aanwinst, vooral hij, naar het schijnt, een groot netwerk heeft.
 

zwammy

Well-known member
Volgens mij heeft die man al veel aanbiedingen naast zich neer gelegd. Het lijkt me voor NAC een prima aanwinst, vooral hij, naar het schijnt, een groot netwerk heeft.

Mijn Eindhoven vrienden zijn ook niet blij. Dit is echt een hele goede man met een gigantisch netwerk in Belgi? en een oog voor jeugd heeft. Dat is toch een stuk vertrouwender dan een Rutjes die vooral veel op de golfbaan connecties had. Ik ben zeer content met NAC de laatste weken.

Toffe peer die Stevens. Die ontvangt vast nog wel een kratje Bavaria van de NAC aanhang.

Ik heb Stevens altijd een hele goede man gevonden, dat gevoel wordt alleen maar versterkt.
 

Batigoal

Well-known member
Mijn Eindhoven vrienden zijn ook niet blij. Dit is echt een hele goede man met een gigantisch netwerk in Belgi? en een oog voor jeugd heeft. Dat is toch een stuk vertrouwender dan een Rutjes die vooral veel op de golfbaan connecties had. Ik ben zeer content met NAC de laatste weken.

Als Smulders inderdaad het brein is achter de scouting van FC Eindhoven, dan heeft NAC goud in handen.
 

zwammy

Well-known member
Inderdaad, en ook wel trots dat mensen ondanks de jarenlange puinhoop bij NAC toch nog graag hierheen willen komen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
NAC blijft ook gewoon een grote en aansprekende club. NAC zou niet hoeven onder te doen voor PEC Zwolle, FC Groningen en FC Utrecht.
 

Joost

Well-known member
Als Smulders inderdaad het brein is achter de scouting van FC Eindhoven, dan heeft NAC goud in handen.

Smulders is ook in Kerkrade op gesprek geweest maar het niet geworden.

Hij heeft heel goed werk verricht voor Eindhoven maar ik ben benieuwd of zijn netwerk groter is dan de Kempische clubs in 2e en 3e klasse.
 

hipp00

New member
And the winner is... Smulders!
Puur op basis van wat Eindhoven de laatste jaren gepresteerd heeft, lijkt hij mij een goede. Met Dijkhuizen en Smulders is er hopelijk weer voldoende voetbaltechnische know-how en rust in huis gehaald en kunnen we verder gaan bouwen aan een mooie reeks.
Als we niet promoveren, weet Smulders in ieder geval een elftal samen te stellen dat bovenin de Jupiler League kan blijven meedraaien en dan promoveren we echt wel een keer.
Zijn netwerk is niet gericht op Eredivisie-spelers, dus als we promoveren, weet ik niet hoe goed hij is in het samenstellen van een Eredivisie-waardig elftal, maar de Demy de Zeeuwen en Gyon Fernandezzen van deze wereld hebben NAC ook niet geholpen, dus dan maar liever een team van talenten uit de telefoonklapper van Smulders.
 

zwammy

Well-known member
Ben er eigenlijk wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg blij mee. Zeker met Goetzee en Dijkhuizen erbij.
 

Fabian

Active member
Nu wel bij tegenslagen niet meteen weer in paniek raken. Houd eens vertrouwen in de mensen die er zitten en gun hen de tijd. Clubs als Sparta, Heerenveen en ook NAC komen door die onrust iedere keer weer in de problemen.
 

hipp00

New member
Nu wel bij tegenslagen niet meteen weer in paniek raken. Houd eens vertrouwen in de mensen die er zitten en gun hen de tijd. Clubs als Sparta, Heerenveen en ook NAC komen door die onrust iedere keer weer in de problemen.

Klopt, maar we hebben bij NAC een cultuurhandvest, waarin staat dat NAC in financi?le problemen moet verkeren en we een incapabele algemeen directeur of een incapabele technische directeur moeten hebben (beide incompetent mag ook).
Altijd zo geweest, altijd zo blijven.
Profvoetballer worden zit er voor de meeste supporters niet (meer) in, denken aan een bestuursfunctie bij NAC en denken dat je het beter kan, kan iedereen tot op hoge leeftijd van blijven volhouden. Dat bindt de supporters.
De dag dat we in de Beatrix of de Cordial niet meer kunnen klagen over het bestuur is de dag dat NAC NAC niet meer is.
 

zwammy

Well-known member
Het mag nu wel even rustig aan h? na 4 TD's in 2 jaar. Maar voor de rest kan ik je verhaal wel volgen en beamen.
 

hipp00

New member
In januari mogen de aandelen verkocht worden, het zou mij niet verbazen als dat ook weer de nodige onrust gaat veroorzaken. Zeker als 1 van de grote 3 aandeelhouders wil verkopen en er dus een mogelijkheid dat 1 partij een meerderheid van de aandelen in handen kan krijgen.

En anders zijn er nog steeds genoeg mensen aan de stoelpoten van Goetzee en/of Gielen aan het zagen om de nodige bestuurlijke onrust in stand te houden...
Wij zijn en blijven NAC, he...
 

hipp00

New member
Nou dat scheelt. Lock-up van de aandelen is verlengd tot juni. Dus daar gaat de onrust voorlopig ook niet vandaan komen.
Zouden we dan echt een rustig half jaar krijgen zonder bestuursperikelen?
 
Bovenaan