NAC Nieuws topic

zwammy

Well-known member
Blijkbaar zijn we bij NAC niet in staat om de juiste trainer aan te stellen, maar met vijf trainers in vier jaar is de doorlooptijd van een trainer dus duidelijk nog te lang. Als we dit en volgend seizoens nu eens vier trainers in ??n seizoen gaan proberen? Dan hebben we elf trainers in drie jaar geprobeerd en moet er onderhand toch een definitieve profielschets op te stellen zijn welke trainer w?l bij NAC kan functioneren?

Gewoon eerst moeten zorgen voor een fatsoenlijke TD, haal Lokhoff nu maar gewoon op in Wolfsburg. Probeer in ieder geval te polsen of hij danwel interesse heeft voor nu of in de toekomst. Daar gewoon eens mee beginnen. Misschien werkt Dijkhuizen wel, we zullen zien.

Jelle heeft het geluk dat de Eredivisie zo slecht is geworden dat ie zich een tijdlang een degelijke Eredivisiekeeper mocht noemen. Het was, is en blijft een beperkte keeper.

Dat mag jij vinden, NAC is ook een beperkte club dus ik ben op het afgelopen jaar na heel blij dat hij hier zit.
 

A345

New member
Dijkhuizen: "Er moet bij NAC minder over bier drinken en gezelligheid gesproken worden".

Wat een saaie lul.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De spelers mogen zich iedere week klem zuipen zodra promotie zeker is. Eerst presteren.
 

Unregistere

Well-known member
Interessante keuze. Als ze Dijkhuizen de kans geven om zijn stempel te drukken, moet dat volgens mij wel gaan lukken. Heeft hij tot nu toe vrijwel overal gedaan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het is geen Leo Beenhakker die overal thuis komt. In zijn docu over de eerste maanden Brentford was hij vrij duidelijk. Al werd hem toen de keuze FC Utrecht of Excelsior voorgelegd. Na NAC is Cambuur Leeuwarden overigens een stap omlaag.
 

Bernardo

Well-known member
Het is geen Leo Beenhakker die overal thuis komt. In zijn docu over de eerste maanden Brentford was hij vrij duidelijk. Al werd hem toen de keuze FC Utrecht of Excelsior voorgelegd. Na NAC is Cambuur Leeuwarden overigens een stap omlaag.

Voor hem persoonlijk misschien wel niet, toen hij begon bij zijn trainers carriere zei hij, ik wil ooit trainer worden bij Excelsior en Cambuur. Excelsior heeft hij nu al gehad, dus Cambuur word de volgende.
 
Bovenaan