NAC Nieuws topic

zwammy

Well-known member
Beetje voorbarig van de VI. Maar goed, ze gaan wel praten deze week.

Wat heeft de beste man eigenlijk gepresteerd?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Beetje voorbarig van de VI. Maar goed, ze gaan wel praten deze week.

Wat heeft de beste man eigenlijk gepresteerd?

Excelsior naar promotie geleid en vorig seizoen Excelsior prima laten voetballen en rechtstreekse handhaving binnengesleept. Wat uiteindelijk toch iets langer duurde dan je op basis van het voetbal zou verwachten.
 

zwammy

Well-known member
Ah ook gepromoveerd, dat wist ik niet.

Goed, beter dan Schreuder iig. Verder zullen er niet veel keuzes zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ah ook gepromoveerd, dat wist ik niet.

Goed, beter dan Schreuder iig. Verder zullen er niet veel keuzes zijn.

Je hoort de namen van Schreuder, De Koning en Dijkhuizen. Dan lijkt mij de laatste de beste keuze.

NAC is niet de makkelijkste club en het is een heel stel spelers bij elkaar, maar ik denk dat Dijkhuizen er best wat van kan maken.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Dijkhuizen is een prima trainer voor NAC, op het moment dat hij de tijd en ruimte krijgt om de selectie naar zijn hand te zetten en op zijn manier aan het voetballen te krijgen.
 

Batigoal

Well-known member
Alfred Schreuder heeft zelf NAC afgewezen. Hij heeft geen er geen trek in om de puinhopen bij die club op te ruimen.

Wat een gemis voor NAC.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zal vooral ook te weinig perspectief zien om er zelf een nog grotere puinhoop van te maken.
 

zwammy

Well-known member
Onbegrijpelijk dat ze Alfred Schreuder ?berhaupt gevraagd hebben. Wat een ontzettende kutclub is het toch ook met dat ons kent ons gezever. Waardeloze brastrainer die echt niets bereikt heeft vragen omdat hij toevallig ooit bij NAC gevoetbald heeft, wat een farce. Gelukkig heeft hij nee gezegd.
 

Jozsef

New member
Nou zag ik toevallig net de samenvatting langskomen van Achilles uit.... Ik kan me wel vinden in de woorden van Schreuder want dat was echt ontluisterd slecht zeg.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ik snap Schreuder ook wel. Als je bij het grote FC Twente gewerkt hebt met de miljoenen van Jopie op de bankrekening, dan ga je je niet voor een 'tonnetje' bij NAC irriteren.
 

hipp00

New member
Op zich is dit het beste moment voor een trainer om erbij NAC in te stappen:
- Slechter dan nu kan niet. Dus het kan alleen beter gaan. Zelfs met dit voetbal staan we gewoon zesde, dus NACompetitie halen we wel. Als je dan met enig geluk nog promoveert, dan heb je als trainer mooi een promotie op je naam staan.
- Mocht je het toch echt niet beter doen en ontslagen worden, dan wijt iedereen het toch aan de bestuurlijke chaos en wanbeleid en niet aan je trainerscapaciteiten.
Je kan hier als trainer niet op verliezen.

Behalve Schreuder dus. Als hij het bij NAC niet aan de praat had gekregen, dan was het einde trainerscarri?re voor hem.

Schreuder was tactisch een zeer sterke speler en ik geloof meteen dat hij als trainer tactisch ook sterk is. Alleen spelen we nu Jupiler League en hebben we meer behoefte aan een trainer die zorgt dat er voor iedere grasspriet gevochten wordt dan een iemand die denkt het vechtvoetbal in Jupiler League met een tactische meesterzet te kunnen overwinnen. Schreuder mag van mij komen als we weer in de Eredivisie spelen, maar niet nu.
 

zwammy

Well-known member
Schreuder mag zijn eigen eerst even bewijzen voordat hij naar NAC gaat. Hoewel ik ook namen als Petrovic en Rutten hoor. Nou, dan laat Schreuder maar komen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De situatie bij NAC houdt Rutten wel buiten. Petrovic zou ik mij meer zorgen om maken.
 

hipp00

New member
Schreuder mag zijn eigen eerst even bewijzen voordat hij naar NAC gaat. Hoewel ik ook namen als Petrovic en Rutten hoor. Nou, dan laat Schreuder maar komen.

Van wie hoor je dat? Volgens mij zijn dat mensen die jou een hartverzakking willen bezorgen. Ik zou ze niet serieus nemen.
Ik zet mijn geld op Hans de Koning.
Of onze grootaandeelhouders moeten het nog steeds niet geleerd hebben en halen wederom een Rotterdammer als Mario Been of Everse binnen (of bezorg ik je daarmee nu maagzweer bovenop je hartverzakking?).
 
Bovenaan