NAC Nieuws topic

Fabian

Active member
Volgens mij heb ik begrepen dat hijzelf heeft aangegeven niet zo lang nodig te hebben voor een nieuwe club.

Niet zo vreemd ook. Was nog maar 8 wedstrijden op gang.
 

Bernardo

Well-known member
Dat kan snel gaan, eerst staan de fans voor je deur dat je moet bijtekenen en nou is ie alweer ontslagen. :eek:mg:
 

Unregistere

Well-known member
Langerak heeft ook stage gelopen bij NAC voor zijn cursus en kent de club. Dus wie weet...

Maar Dijkhuizen en Schreuder zullen wel boven hem staan op het lijstje.
 

Jozsef

New member
Dijkhuizen of Schreuder, die passen wel bij de club denk ik. Maar een blinde kon zien dat promotie niet vanzelfsprekend is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Materiaal zou voldoende moeten zijn om weer richting de bovenste plaatsen te gaan. Inderdaad niet eens zo'n heel gek instapmoment.
 

Fabian

Active member
Dat moet lukken met dit spelersmateriaal.

Je kunt zeggen dat de club niet stabiel is op diverse fronten, maar eigenlijk is dat geheel normaal als je ziet op welk dieptepunt NAC zich bevindt. Maar het woord dieptepunt geeft wel aan dat je eigenlijk alleen nog kunt klimmen.

Dijkhuizen heeft bewezen dat hij zijn elftal realistisch laat voetballen, maar toch attractief.
 

Fabian

Active member
Qua selectie idd promotiewaardig. Alleen wat lastig om met zoveel ego's te werken.

Je hebt wel een behoorlijke ego wanneer je vooral aan jezelf denkt op het moment dat je 6de staat met een club als NAC tien punten achter de koploper in de Jupiler League.
Het lijkt mij niet moeilijk om dat de kop in te drukken of anders voor anderen te kiezen. Zij hebben zelf immers niets bewezen.

Houdt in ieder geval vast aan het ADO-scenario. Na degradatie een heel seizoen belabberd voetballen, toch 6de worden, play-offs en weer promotie. Het balletje kan op de gekste manier weer gaan rollen.
 

zwammy

Well-known member
Mwa, als er spelers zijn die zich te goed vinden om rechtsback te spelen moet er toch echt wel iets veranderen. Ik weet niet of een Dijkhuizen dat lukt.
 

Fabian

Active member
Mwa, als er spelers zijn die zich te goed vinden om rechtsback te spelen moet er toch echt wel iets veranderen. Ik weet niet of een Dijkhuizen dat lukt.

Hij heeft bewezen het met Excelsior te kunnen in ieder geval. En daar waren minder mogelijkheden. En zoveel opties zijn er niet.
Ik zou in ieder geval meer verwachten van een Dijkhuizen dan van bijvoorbeeld een Schreuder.
 

zwammy

Well-known member
Pff hou op Schreuder, daar hedde helemaal niets aan. Maar goed, die heeft wel bij NAC gespeeld dus die zal het wel worden.
 

Maasveld

Well-known member
Hij heeft bewezen het met Excelsior te kunnen in ieder geval. En daar waren minder mogelijkheden. En zoveel opties zijn er niet.
Ik zou in ieder geval meer verwachten van een Dijkhuizen dan van bijvoorbeeld een Schreuder.
Het ligt niet aan de mogelijkheden, maar aan de mentaliteit van de spelers. De mogelijkheden kun je alleen benutten als de spelers ook bereid zijn om er samen iets van te maken. Bij NAC is dat momenteel wat moeilijker dan bij Excelsior.
 

zwammy

Well-known member
Dat is toch overal?

Goed, we zijn uit de financiele problemen maar de andere problemen zijn nog niet zo 1,2,3 opgelost.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Reken maar dat bij Feyenoord de Vrienden van Feyenoord een flinke vinger in de pap hebben.
 
Bovenaan