N.E.C Nieuwstopic

Unregistere

Well-known member
Redelijk skandalig besluit vind ik. Eerst laten ze hem alle problemen met de supporters oplossen... En eerder dit seizoen was alles vernieuwend en geweldig.

Zonde ook voor de eredivisie, een kleurrijke trainer minder. Ernie Brandts ad-interim??
 

Batigoal

Well-known member
Redelijk skandalig besluit vind ik. Eerst laten ze hem alle problemen met de supporters oplossen... En eerder dit seizoen was alles vernieuwend en geweldig.

Zonde ook voor de eredivisie, een kleurrijke trainer minder. Ernie Brandts ad-interim??

Dit bestuur blinkt sowieso niet uit in goede beslissingen. Dat gedoe met de contracten van Kirsten en Santos, het aanstellen, ontslaan en vervolgens weer aanstellen van Hoekman, de hele soap met het kansloze Futuralis enz.
 

Pascallovic

Well-known member
Zo heel slecht is deze beslissing wat mij betreft trouwens nu ook weer niet. 12 wedstrijden verliezen van de laatste 13, terwijl je in de eerste 19 wedstrijden met hetzelfde materiaal 25 punten kon halen. Dan doe je als trainer ook iets goed fout. Er zit ook al weken geen enkel idee achter het spel, al het voetbal is verdwenen en ik zie daar geen verbetering meer in komen. Allemaal zaken waar je een trainer op kunt aanspreken. Hem laten zitten levert sowieso degradatie op, dus dan gooi je hem er maar uit en wellicht veranderd er dan wel iets. Ze hebben echt niks te verliezen met deze beslissing.
 

De Groene Scout

Well-known member
Opvallend dat hij dat al voor de beslissing heeft besloten. Eredivisie of werken in de Juup maakt hem dus blijkbaar niet uit.
 
Bovenaan