Muziek algemeen

erka

Well-known member
Woke in Engeland neemt toch wel ernstige vormen aan. Onderstaand nummer is geschrapt van de greatest hits van Queen. Officieel omdat ze nieuw publiek willen aanspreken. Maar eigenlijk natuurlijk omdat de tekst niet woke zou zijn. Wat overigens helemaal niet klopt.

 

Mario

Well-known member
Queen had sowieso moeten stoppen na het overlijden van Freddie Mercury, maar dat terzijde.
 

gevegt

Well-known member
Woke in Engeland neemt toch wel ernstige vormen aan. Onderstaand nummer is geschrapt van de greatest hits van Queen. Officieel omdat ze nieuw publiek willen aanspreken. Maar eigenlijk natuurlijk omdat de tekst niet woke zou zijn. Wat overigens helemaal niet klopt.

Wat zou er niet woke mee zijn?
 

Makanaky

Well-known member
Beetje een storm in een glas water hoor. Dit gaat puur om een streaming-platform voor kinderen waar ze het vanaf willen halen. Staat nog gewoon op de Spotifys van deze wereld.
 
  • Leuk
Waarderingen: erka

erka

Well-known member
Beetje een storm in een glas water hoor. Dit gaat puur om een streaming-platform voor kinderen waar ze het vanaf willen halen. Staat nog gewoon op de Spotifys van deze wereld.

O gelukkig maar!

edit: overigens snap ik dan nog niet waarom. Ik leerde Queen en dit liedje ook kennen toen ik 8-9 jaar was. Helemaal prima.
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Wat wel erg is, de ex drummer van de Friese Grindcore band My Mind’s Mine is overleden. Iets jonger dan ik ben en goeie bekende uit de jaren 80 en 90 Noord Oost Friese punk en andere herrie scene. Kwam hem later nog wel eens in Vera tegen of bij andere concerten. Groot Dead Kennedys fan ook, maar bovenal een zeer aardige gast.
RIP.😔
 

Mario

Well-known member
Toch voorzie ik wel een aardige toekomst voor deze band. Leuke sound, goede zanger lijkt het.

Waar komen ze vandaan?
 

Joost

Well-known member
Het debuutalbum van Froukje is nu ongeveer twee weken uit. Best een zwaar album. De eerste keer dacht ik echt; ja prima. Maar hoe vaker je het hoort hoe beter het wordt.

Vooral “23 mei” over haar overleden broertje is prachtig.
 

Maasveld

Well-known member
Op kantoor hebben we deze week Qmusic vanwege de top 500 van de Zeros.

Zoals ze vaak bij lijsten op Q-Music wordt er gezegd dat er gestemd is maar ik kan het me haast niet voorstellen.
Ik denk echt dat ze de top 50 van de stemmen tellen en verder gewoon willekeurige platen uit het decennium op shuffle zetten.

De hele lijst; https://apps.qmusic.nl/autopromo/Qmusic-Top500-00s-2024-geheim.pdf

En zomaar een stuk;
Bekijk bijlage 762135
Dat gebeurt toch wel bij elk radiostation?
 
Bovenaan