Wat zou er niet woke mee zijn?Woke in Engeland neemt toch wel ernstige vormen aan. Onderstaand nummer is geschrapt van de greatest hits van Queen. Officieel omdat ze nieuw publiek willen aanspreken. Maar eigenlijk natuurlijk omdat de tekst niet woke zou zijn. Wat overigens helemaal niet klopt.
Beetje een storm in een glas water hoor. Dit gaat puur om een streaming-platform voor kinderen waar ze het vanaf willen halen. Staat nog gewoon op de Spotifys van deze wereld.
Hup Wierd Duk!Zoals 99 van de 100 keer met dit soort verhalen. Maar wel weer even lekkere ophef.
Terneuzen dacht ik.Toch voorzie ik wel een aardige toekomst voor deze band. Leuke sound, goede zanger lijkt het.
Waar komen ze vandaan?
Dat gebeurt toch wel bij elk radiostation?Op kantoor hebben we deze week Qmusic vanwege de top 500 van de Zeros.
Zoals ze vaak bij lijsten op Q-Music wordt er gezegd dat er gestemd is maar ik kan het me haast niet voorstellen.
Ik denk echt dat ze de top 50 van de stemmen tellen en verder gewoon willekeurige platen uit het decennium op shuffle zetten.
De hele lijst; https://apps.qmusic.nl/autopromo/Qmusic-Top500-00s-2024-geheim.pdf
En zomaar een stuk;
Bekijk bijlage 762135