Muziek algemeen

Unregistere

Well-known member
Nee, dat was bij nader inzien een behoorlijke tegenvaller. Als oeuvreprijs dan.

Vond je Pull Up een tegenvaller? Leek mij juist precies de Johan-plaat die ze altijd maakten, qua niveau een stuk beter dan de laatste twee. Niet vernieuwend, maar dat zijn ze nooit. Maar goed, als oeuvreprijs kan ook, maar dan hadden ze hem denk ik al eens eerder moeten krijgen.

Overigens is Nielson denk ik toch ook wel kanshebber. Is nu ook genomineerd voor een hoop 100% NL Awards, dus hij ligt goed. Voorlopig gaat Merol echter op kop in onze poll!
 

de waan

Well-known member
Het debuut is nog altijd mijn favoriet, maar de scherpe randjes die daar nog aan zaten zijn er steeds meer afgevijld. Helaas.

Ik mis op Pull Up toch een beetje het heilige vuur, dat er na Pergola steeds meer af is gegaan.

Maar goed, de meeste bands zouden willen dat ze ??n zo'n plaat hadden gemaakt.
 

Unregistere

Well-known member
Het debuut is nog altijd mijn favoriet, maar de scherpe randjes die daar nog aan zaten zijn er steeds meer afgevijld. Helaas.

Ik mis op Pull Up toch een beetje het heilige vuur, dat er na Pergola steeds meer af is gegaan.

Maar goed, de meeste bands zouden willen dat ze ??n zo'n plaat hadden gemaakt.

Ja, dat klopt wel. Daarom zet ik hem ook altijd onder die twee als ik een Johan-lijstje zou maken. Komen we ze trouwens nou nog tegen in jouw top 100 binnenkort?
 

zwammy

Well-known member
Dan is vooral de vraag: wie ken je wel?

Glennis Grace[*]]Lil' Kleine Maan[*]Django Wagner Boef[*]Tino Martin[*]Famke Louise[*]Andr? Hazes jr Kraantje Pappie[*]Davina Michelle[*]Nicky Romero[*]Iemand anders, nl.

Davina Michelle heb ik gisteren voor de eerste keer gezien en dan zijn de meeste ook nog die ik alleen van naam kan en niet van muziek. Ik heb ook niet het idee dat ik er veel aan mis eerlijk gezegd.
 

Maasveld

Well-known member
Glennis Grace[*]]Lil' Kleine Maan[*]Django Wagner Boef[*]Tino Martin[*]Famke Louise[*]Andr? Hazes jr Kraantje Pappie[*]Davina Michelle[*]Nicky Romero[*]Iemand anders, nl.

Davina Michelle heb ik gisteren voor de eerste keer gezien en dan zijn de meeste ook nog die ik alleen van naam kan en niet van muziek. Ik heb ook niet het idee dat ik er veel aan mis eerlijk gezegd.
Je kent Merol niet? Schaam je.
 

Makanaky

Well-known member
4 van Johan altijd een bijzonder onderschat album gevonden. Waardig 'afscheid' destijds en beter dan THX.
 

SanMark.

Well-known member
Is ze dit ?


315
 

Joost

Well-known member
Ik dacht al dat ik zo ongeveer de enige was die Pull Up een tegenvaller vond. Hij kreeg ook behoorlijk goede recensies.
 

zwammy

Well-known member
Hoorde van de week ijskoud voor de eerste keer van Nielson, vind ik ook wel een leuk nummer.
 

Maasveld

Well-known member
De Popprijs is naar Ronnie Flex gegaan. Volgens de jury staat hij "tekstueel op eenzame hoogte." Ik moest lachen.
 

Unregistere

Well-known member
Afgezet tegen pakweg Bl?f klopt dat wel, maar van Meindert Talma verliest Ronnie het dan weer wel.

Verrassend dat hij won, aangezien hij hem min of meer al eens had gewonnen. Dan volgend jaar Merol of Famke Louise maar! :duim:
 

Abubakari

Well-known member
Sowieso niet serieus te nemen, al geef ik eerlijk toe dat ik nog liever 3 uur naar BZN luister dan 5 minuten naar kraantje pappie, Ronnie flex of Famke Louise. Wat een kutmuziek vind ik dat, ik word gewoon bijna psychopatisch als ik het hoor.
 
Bovenaan