Muziek algemeen

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik ben het met Abu eens. Ik ben normaal niet echt een persoon die andermans muzieksmaak afkraakt. Sterker nog, in vrijwel elk genre zijn er dingen gemaakt die ik kan waarderen. Maar zo'n Ronnie Flex, dat is toch ongelooflijk dat zulke wanstaltige muziek serieus genomen wordt? Er zit gewoon niets in die muziek wat het de moeite zou moeten maken.

Unregistere

Well-known member
Heeft anders toch nummers gemaakt die je kunt beschouwen als het moderne levenslied:

En dit is ook wel een klassieker geworden inmiddels:

Unregistere

Well-known member
Maar de clip is nu dan ook officieel uit, dus even met zichtbare link:

Wat zal Ryan Adams hiervan vinden? De alt. country held is in opspraak geraakt vanwege #MeToo met jonge zangeressen, waaronder Phoebe Bridgers.

erka

Well-known member
Na de verschrikkelijke parodie van Waylon gezien te hebben en het voetbal dat ook al niks aan was, heb ik maar eens vanavond Queen at Wembley 86 teruggekeken (na eerst de 20 minuten op Live Aid). Je kunt zeggen wat je wil, je kunt ervan houden of niet, maar Freddy was wel een baas hoor. Manman.

Laatst bewerkt:

Ska P 187

Well-known member
Ja alleen jammer van die clip bij I've got to break free, Daar ben ik nooit helemaal overheen gekomen.

Unregistere

Well-known member

Offici?le BN’er op TV Kantine
Deze dagen maak ik money, je kan meeverdienen
Je kan haten maar ze willen Famke everywhere
In de gym aan het werken aan mijn derri?re

Unregistere

Well-known member
Mooi ook hoe ze moeiteloos een Engels woord laat rijmen op een Frans woord. En dan zeggen mensen nog dat ze geen talent heeft.

En ze werkt gewoon goed in de gym aan d'r achterkantje!!

Unregistere

Well-known member
Vandaag The Passion. Wat zou volgens jullie een geschikt nummer zijn om te laten zingen door ??n van de hoofdfiguren uit het verhaal?

Bovenaan