Muziek algemeen

de waan

Well-known member
Ik heb amper nieuwe muziek geluisterd dit jaar en wat ik wel heb gehoord viel me bijna zonder uitzondering tegen.

Waarschijnlijk ben ik een ouwe lul geworden dus.
 

zwammy

Well-known member
Ik kan van de 20 namen alleen ro nie flex. Omdat ik die wel eens wat bier zie koppen op dumpert.
 

zwammy

Well-known member
Meer mensen het filmpje gezien van de muziekleraar die even wicked game op de piano speelt op het station in Zwolle? Staat op dumpert.
 

De Wolf

Well-known member
Ik kan niet eens op Roxeanne Hazes stemmen. Waardeloze lijst dus wat zij zingt beter dan alles wat er aan Nederlandstalig in die lijst staat.
 

Unregistere

Well-known member
Ik kan niet eens op Roxeanne Hazes stemmen. Waardeloze lijst dus wat zij zingt beter dan alles wat er aan Nederlandstalig in die lijst staat.

Kan wel, je hebt ook de mogelijkheid tot vrije keuzes. Dus je kunt Ik Was Toch Je Meisje gewoon opnemen in je stemlijst! :duim:
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die nieuwe van Slowdive is inderdaad wel een meesterwerkje.

Zal zo eens kijken of ik van die lijst ?berhaupt genoeg bands ken om tot een top-10 te komen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Laat maar. Die gestoorde crimineel Kempi staat er wel in en Nederlands best verkopende artiest in het buitenland (Ayreon) niet. Wat een kutlijst.
 

Makanaky

Well-known member
Een paar jaar geleden had ik kaartjes voor grafband The National, in Groningen nota bene. Echter kreeg ik voor dezelfde dag ook kaartjes voor Soldaat van Oranje (om met de hele familie heen te gaan). Gelijkwaardig niveau, dus gekozen om en uitstapje theaterhangar te doen. Het diner daarna smaakte me goed.
 

De Wolf

Well-known member
Kan wel, je hebt ook de mogelijkheid tot vrije keuzes. Dus je kunt Ik Was Toch Je Meisje gewoon opnemen in je stemlijst! :duim:

Ook dat vind ik een kutnummer, maar wel beter dan het gros wat in die lijst staat. Ik kan ook niet eens op Og3ne stemmen dus dan noem ik het geen representatieve lijst.
 

de waan

Well-known member
Ook dat vind ik een kutnummer, maar wel beter dan het gros wat in die lijst staat. Ik kan ook niet eens op Og3ne stemmen dus dan noem ik het geen representatieve lijst.

Dit was ooit de lijst van de VPRO-radio. Daar is in de loop van de jaren al heel wat commerci?le zooi aan toegevoegd, maar om nou songfestivalliedjes er tussen te willen zien gaat wel heel ver.
 

Janssen

Well-known member
Slowdive wel goed, maar dan hebben we het over een band die na een kleine 25 jaar weer eens een plaat maakt. The National heb ik nog niet eens geluisterd zelfs. Ga ik doen!

Laat je niet afschrikken door de wat conventionele eerste helft van het album (nog steeds niet slecht). Het venijn zit in de staart. Erg coole producties zo naar het einde toe.
 

De Wolf

Well-known member
Dus Lipa en Ronnie flex is gewoon commerci?le zooi. Net als 80% van wat in die lijst staat.
Kwalitatief is het alleen ruk.
 

Unregistere

Well-known member
Dua Lipa is gewoon commerci?le zooi. Net als 80% van wat in die lijst staat.
Kwalitatief is het alleen ruk.

dua-lipa-gen-f-interview.jpg
 

Unregistere

Well-known member
Lijstjestijd is volop aangebroken. Ook www.snob2000.nl, de tegenhanger van de Top 2000, is weer begonnen. Daar kun je nog tot en met komende dinsdag 17 nummers uit de keuzelijst en drie vrije keuzes kiezen.

Altijd geinig ende leuk, dus ook een lijstje ingediend bij de snobs:

1 ANOTHERLOVERHOLENYOHEAD - PRINCE
2 LOST - FRANK OCEAN
3 DEBONAIR - THE AFGHAN WHIGS
4 WALTZ #2 - ELLIOTT SMITH
5 KING KUNTA - KENDRICK LAMAR
6 COME PICK ME UP - RYAN ADAMS
7 HUILEND NAAR DE CLUB - DE JEUGD VAN TEGENWOORDIG
8 DON'T MAKE ME A TARGET - SPOON
9 SANTERIA - SUBLIME
10 ARE YOU MY BABY - WENDY & LISA
11 COVER ME UP - JASON ISBELL
12 RAZZMATAZZ - PULP
13 BACK IN YOUR HEAD - TEGAN & SARA
14 NO CULTURE ICONS - THE THERMALS
15 DON’T GO - HOTHOUSE FLOWERS
16 PHILOSOPHY - BEN FOLDS FIVE
17 SOMS VRAAGT EEN MENS ZICH AF - GORKI
18 MISS RIGHT - ANDERSON .PAAK
19 ALL YOU HAD TO DO WAS STAY - TAYLOR SWIFT
20 ADORN - MIGUEL

Laatste drie vrije keuze, de rest uit de keuzelijst!
 
Bovenaan