Muziek algemeen

JMD

Well-known member
Jep. Ik stuitte erop toen ik op youtube wat muziek van McTell zat te luisteren. Ik vind Streets of London een fantastisch nummer, dus was benieuwd wat hij nog meer had uitgebracht. En bij deze dacht ik, hey die ken ik!


Dank.

Wist je trouwens dat Guus Meeuwis dan weer een (vrije) vertaling van Streets of London (idd een schitterend nummer) heeft gemaakt? Is ook zeer fraai.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dank.

Wist je trouwens dat Guus Meeuwis dan weer een (vrije) vertaling van Streets of London (idd een schitterend nummer) heeft gemaakt? Is ook zeer fraai.

Nee, kende ik niet. Maar dat is ook niet zo gek want ik heb echt helemaal niks met Guus Meeuwis. Mooie cover, maar zijn stem kan ik echt niet te lang aanhoren.
 

JMD

Well-known member
Nee, kende ik niet. Maar dat is ook niet zo gek want ik heb echt helemaal niks met Guus Meeuwis. Mooie cover, maar zijn stem kan ik echt niet te lang aanhoren.
Dat kan, smaken verschillen. Maar de tekst is echt mooi. Knap vertaald.
 

Mario

Well-known member
Within Tempatation schijnt ook te stoppen, alleen maar goed nieuws in dit topic.
 

Unregistere

Well-known member
Bij 3 voor 12 kunnen we weer stemmen op de Song van het Jaar. Die kans liet ik uiteraard niet liggen. Negen uit de keuzelijst, ??n vrije keuze:

Ronnie Flex ft. Frenna - Energie
Kendrick Lamar - HUMBLE.
Foxygen - Follow The Leader
Spoon - Hot Thoughts
Donnie - Tuinslang
Warhaus - Mad World
Kelela - LMK
Sampha - (No One Knows Me) Like The Piano
Dua Lipa - New Rules
The Moonlandingz - The Strangle Of Anna

Meedoen? Dat kan via http://stemmen.3fm.nl/3voor12song17
 

Janssen

Well-known member
Muziek algemeen

Wel alvast gestemd. Dua Lipa heeft het net niet gehaald.

Paramore - Hard Times
HAIM - Want You Back
Julien Baker - Turn Out The Lights
Run The Jewels - Talk To Me
The National - Day I Die
Arcade Fire - Put Your Money On Me
Angus & Julia Stone - Oakwood
Real Estate - Darling
Slowdive - Slomo
Drake - Passionfruit

Mijn top tien was nog nooit zo pop.
 
Bovenaan