Muziek algemeen

de waan

Well-known member
Het zei mij ook niks, maar dat is een generatiedingetje begreep ik.

Wel hilarisch om al die zure, jammerende commentaren te lezen op twitter. Maar een prijs die het ene jaar wordt gewonnen door Arling & Cameron en een ander jaar weer door Marco Borsato is natuurlijk sowieso vrij onnavolgbaar.

Ben al lang blij dat die verschrikkelijke Dotan hem niet heeft gewonnen.
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Ik ook. Net als Kensington. Al kan ik me voorstellen dat menigeen keek als een gans die een gele peen ziet op het moment dat New Wave als winnaar werd omgeroepen.
 

Shayman

New member
Ik ook. Net als Kensington. Al kan ik me voorstellen dat menigeen keek als een gans die een gele peen ziet op het moment dat New Wave als winnaar werd omgeroepen.
Dat zijn tenminste wel muzikanten of je het nu lekker luisteren vindt of niet; dat New Wave is echt een verzameling van slechte rap en hiphop met als dieptepunt dat hitje van Ronnie Flex en Little Kleine.
 

Janssen

Well-known member
Dat zijn tenminste wel muzikanten of je het nu lekker luisteren vindt of niet; .

Haha, laat de auto-tune en andere effecten weg en er blijft niks over van die rukkers. Heb ik meer respect voor Ronnie Flex en co., die in elk geval nog iets van authenticiteit hebben. Of jij dat lekker luisteren vindt of niet.
 

Shayman

New member
Haha, laat de auto-tune en andere effecten weg en er blijft niks over van die rukkers. Heb ik meer respect voor Ronnie Flex en co., die in elk geval nog iets van authenticiteit hebben. Of jij dat lekker luisteren vindt of niet.

Ik luister best wel graag naar Hollandse rappers want komt vaak wel echt over maar New Wave vind ik echt helemaal nep; of het nu gaat om de ekte old skool zoals Osdorp Posse en later Opgezwolle of wat actueler met Winne, Keizer of Negativ d?t vind ik mooi maar het gekwek van mannetjes als Ronnie Flex heb ik gewoon niks mee.
 

inhethoekje

Active member
Als tv presentatrice van het NOS Journaal een diepte interview houden met Kenny B, een artiest die nog nietszeggender is als het behang in een verzorgingshuis, dat is best knap, ze glunderde er zelfs bij.

Wat een ellende, Kenny B, mijn hemel zeg, dat mag dus gewoon op Noorderslag staan.
 

zwammy

Well-known member
Ik luister best wel graag naar Hollandse rappers want komt vaak wel echt over maar New Wave vind ik echt helemaal nep; of het nu gaat om de ekte old skool zoals Osdorp Posse en later Opgezwolle of wat actueler met Winne, Keizer of Negativ d?t vind ik mooi maar het gekwek van mannetjes als Ronnie Flex heb ik gewoon niks mee.


OP :oops:

Ik zat in tram vijf, en mn lul stond stijf, want naast me zat een lekker wijf :rumcolaa:
 

zwammy

Well-known member
Helemaal goed.

We maken hem gewoon zonder google af:

Ik zat in tram vijf, en mn lul stond stijf, want naast me zat een lekker wijf
Def P zit hier en ik ben blut. Dus geef me je geld of ik gebruik geweld
Toen kwam de controle aangesneld.

EDIT:

Volgens mij klopt hij al niet, Abu was te snel
 
Laatst bewerkt:

zwammy

Well-known member
Zin 2:

Ik wilde net gaan, er kwam een oud wijf op en zei: Zeg, zou je niet eens voor me opstaan.

Ik zat in tram vijf, en mn lul stond stijf, want naast me zat een lekker wijf
Ik wilde net gaan, er kwam een oud wijf aan en zei: Zeg, zou je niet eens voor me opstaan
Ik zeg "luister trut, met je rimpelkut". Def P zit hier en ik ben blut. Dus geef me je geld of ik gebruik geweld
Toen kwam de controle aangesneld. En zei heel wijs. Waar is je plaatst bewijs
 

DeftonesJP

New member
Over rappers gesproken, hebben jullie Fresku nog gezien bij Maassen 24met? Ik viel er halverwege in maar het was best interessant.
 
Bovenaan