Unregistere
Well-known member
En de Popprijs is gewonnen door New Wave.
Kende ze ook niet, maar ze hebben met Drank & Drugs te maken.
Kende ze ook niet, maar ze hebben met Drank & Drugs te maken.
Ben al lang blij dat die verschrikkelijke Dotan hem niet heeft gewonnen.
Dat zijn tenminste wel muzikanten of je het nu lekker luisteren vindt of niet; dat New Wave is echt een verzameling van slechte rap en hiphop met als dieptepunt dat hitje van Ronnie Flex en Little Kleine.Ik ook. Net als Kensington. Al kan ik me voorstellen dat menigeen keek als een gans die een gele peen ziet op het moment dat New Wave als winnaar werd omgeroepen.
Dat zijn tenminste wel muzikanten of je het nu lekker luisteren vindt of niet; .
Haha, laat de auto-tune en andere effecten weg en er blijft niks over van die rukkers. Heb ik meer respect voor Ronnie Flex en co., die in elk geval nog iets van authenticiteit hebben. Of jij dat lekker luisteren vindt of niet.
Ik luister best wel graag naar Hollandse rappers want komt vaak wel echt over maar New Wave vind ik echt helemaal nep; of het nu gaat om de ekte old skool zoals Osdorp Posse en later Opgezwolle of wat actueler met Winne, Keizer of Negativ d?t vind ik mooi maar het gekwek van mannetjes als Ronnie Flex heb ik gewoon niks mee.
:duim:OP
Ik zat in tram vijf, en mn lul stond stijf, want naast me zat een lekker wijf :rumcolaa:
OP
Ik zat in tram vijf, en mn lul stond stijf, want naast me zat een lekker wijf :rumcolaa:
:duim:
Ik ben gewoon een moordenaar !!!!!!!
Ik zeg "luister trut, met je rimpelkut".
Ik zeg "luister trut, met je rimpelkut".