Muziek algemeen

gevegt

Well-known member
Ik heb het gewraakte nummer van Rinus even op YT bekeken en beluistert.
Twee leuke dingen vielen mij op: Chantal was te zien en hij heeft een leuke stotterspeling.
 

Unregistere

Well-known member
Als ik Zanger Rinus zie, moet ik altijd aan Jan Dirk Stouten denken. De verslaggever van RTV Rijnmond. Ooit hebben ze daar eens een hele uitzending van FC Rijnmond aan besteed, die gelijkenis.


De tijd van de carnavalskrakers komt er ook weer aan.
 

De Wolf

Well-known member
Ik heb het gewraakte nummer van Rinus even op YT bekeken en beluistert.
Twee leuke dingen vielen mij op: Chantal was te zien en hij heeft een leuke stotterspeling.

Ik verdenk je er van dat je gewoon al zijn muziek op je telefoon hebt staan.
 

DeftonesJP

New member
Vroeger was dat altijd vaste prik in het magazijn. Rinus dropte een nieuwe plaat en al die gasten stonden schaterlachend bij een van de pc terwijl de meeste debiele teksten door het gebouw galmde.
 
G

Gast

Guest
Na een minuutje Zanger Rinus heb je meteen weer een uurtje Converge nodig om je oren weer schoon te spoelen.
 

Balderas

New member
Zanger Rinus, hij geeft vanavond bij ons in het dorp een optreden! Ik ben gelukkig ver weg..

Schijnt als je hem boekt en je wil Romana erbij dat je voor dat gedrocht nog even 500 euro extra af moet tikken.
 

SanMark.

Well-known member
Zanger Rinus, hij geeft vanavond bij ons in het dorp een optreden! Ik ben gelukkig ver weg..

Schijnt als je hem boekt en je wil Romana erbij dat je voor dat gedrocht nog even 500 euro extra af moet tikken.

Dus alleen voor Rinus betaal je nog meer dan 500 euro ?
 

zwammy

Well-known member
Die neemt raar genoeg nog meer, meest bijzondere is dat mensen dat dus voor hem willen betalen.

Maar het ergste is dat Rinus zelf er weinig van over schijnt te houden.

Nee, mensen die misbruik maken van een geestelijk gehandicapte :eek:mg:
Dat verwacht je niet. Gelukkig blijven boeken, misschien kan ie voor 2000 ramona een beurt geven op de bar in die kutkroeg
 

Makanaky

Well-known member
Haha, er lopen vast geen gekken rond die zulks willen aanschouwen. Of overschat ik nu de mensheid?
 

Balderas

New member
Nee, mensen die misbruik maken van een geestelijk gehandicapte :eek:mg:
Dat verwacht je niet. Gelukkig blijven boeken, misschien kan ie voor 2000 ramona een beurt geven op de bar in die kutkroeg

Dat is wat ik bedoel, het is te triest voor woorden dat deze jongen gewoon misbruikt wordt. Dat er ook nog een zwerm "managers" omheen loopt die hem gewoon uitbuiten.

Maar waarom is er niemand in zijn buurt die opstaat een tegen hem zegt "Rinus misschien is het verstandiger om hier mee te stoppen" Hoe is het mogelijk dat er geen naaste familie is (en die is er vast) die deze jongen in bescherming nemen?
 

DeftonesJP

New member
Dat kan maar aan de andere kant. Het kan toch niet zo zijn dat die gozer helemaal niks verdient? Tuurlijk de man is niet helemaal honderd maar hij kan wel doen wat hij leuk vindt. Denk je dat die gast het erg vindt dat hij voor lul staat? Menig gehandicapte wil met een microfoon de blits maken en deze gast heeft nog een publiek ook.
 

De Wolf

Well-known member
Oeter Oeter Oeter mer Romana op de scooter. Hele simpele tekst, maar het bekt lekker.
Zelfde is bij Kenny B en Gers Pardoel. Hele simpele nummers, maar ze hebben wel een groot succes.
 

Janssen

Well-known member
Gers Pardoel durf ik nog wel tot de popmuziek te rekenen. Zanger Rinus is voor en door mongolen.
 
Bovenaan