Muziek algemeen

Shayman

New member
Jeroen van de Boom heeft een goede poging gewaagd. Ik vind het nummer van Claudia de Breij overigens wel een aardig kleinkunst nummer.

Eens met beide zinnen. Uiteraard is het geen nummer 4 van alle muziek van alle tijden natuurlijk.
 

De Wolf

Well-known member
Met de gebeurtenissen in Parijs was het te verwachten.

Ook een hoog Ad?le gehalte in de top 100 euh top 50
 

Joost

Well-known member
Met de gebeurtenissen in Parijs was het te verwachten.

Ook een hoog Ad?le gehalte in de top 100 euh top 50

Adele en Coldplay staan echt met teveel nummers in de top van de lijst. Wat ik bij Coldplay overigens wel apart vind is dat het nummer Fix You nooit een echte hit geweest is maar wel Clocks voorbij is gestoken.

Het nummer van Claudia de Breij is prachtig en mag best top 100 zijn, maar 4e is wel erg hoog. Oceaan van Racoon staat ook veel en veel te hoog mijns inziens.

Het genre van Wolter Kroes, Frans Bauer etc is helemaal niet vertegenwoordigd in de lijst. De Volendammers zakken alleen maar en BZN is zelfs helemaal uit de lijst verdwenen.
 

de waan

Well-known member
Adele en Coldplay staan echt met teveel nummers in de top van de lijst. Wat ik bij Coldplay overigens wel apart vind is dat het nummer Fix You nooit een echte hit geweest is maar wel Clocks voorbij is gestoken.

Het nummer van Claudia de Breij is prachtig en mag best top 100 zijn, maar 4e is wel erg hoog. Oceaan van Racoon staat ook veel en veel te hoog mijns inziens.

Allemaal nummers waarvan 90% van de stemmers waarschijnlijk vrouwen zijn.
 

Mr. Wrong

New member
Adele en Coldplay staan echt met teveel nummers in de top van de lijst. Wat ik bij Coldplay overigens wel apart vind is dat het nummer Fix You nooit een echte hit geweest is maar wel Clocks voorbij is gestoken.

Het is smaak en dus persoonlijk, maar ik snap er werkelijk geen drol van dat er ook maar 1 nummer van *gaap* Coldplay in de hele lijst staat. Laat staan meer dan 20.
En geen ??n van Nine Inch Nails. Daar kan ik echt met de kop niet bij.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Allemaal nummers waarvan 90% van de stemmers waarschijnlijk vrouwen zijn.

Dat ze stemrecht hebben gekregen voor de verkiezingen in Nederland is nog tot daaraantoe, maar dit soort belangrijke verkiezingen kun je toch beter aan mannen overlaten.
 

Keyser S?ze

New member
Je bent dus tegen geweld en terrorisme enzo en dan stem je op Claudia de Breij. Hersenverweking rukt op in Nederland.
 

Methone

New member
Die gast van Coldplay jankt altijd z'n nummers vol, snap niet wat mensen daar mooi aan vinden. Volgens mij iedereen die stemt, doet dat ook 10 keer ofzo, anders kan je nooit aan zowat 4 miljoen stemmen komen. Volgens mij zijn er niet veel Alloctonen, bejaarden en kinderen onder de 12 die stemmen namelijk.
 
Bovenaan