Dat kun je toch onmogelijk verkrachten?De verkrachte versie ook in de Top 2000?
Dat kun je toch onmogelijk verkrachten?
Jeroen van de Boom heeft een goede poging gewaagd. Ik vind het nummer van Claudia de Breij overigens wel een aardig kleinkunst nummer.
Ik ken alleen de versie van Marco Kraats. Die zal hier denk ik niet bepaald aanslaan.Jeroen van de Boom heeft een goede poging gewaagd. Ik vind het nummer van Claudia de Breij overigens wel een aardig kleinkunst nummer.
Ik ken alleen de versie van Marco Kraats. Die zal hier denk ik niet bepaald aanslaan.
Ik denk dat iedereen buiten Limburg hem wel zo ziet ja.Is dat een carnaval artiest?
Met de gebeurtenissen in Parijs was het te verwachten.
Ook een hoog Ad?le gehalte in de top 100 euh top 50
Met de gebeurtenissen in Parijs was het te verwachten.
Ook een hoog Ad?le gehalte in de top 100 euh top 50
Het genre van Wolter Kroes, Frans Bauer etc is helemaal niet vertegenwoordigd in de lijst. De Volendammers zakken alleen maar en BZN is zelfs helemaal uit de lijst verdwenen.
Adele en Coldplay staan echt met teveel nummers in de top van de lijst. Wat ik bij Coldplay overigens wel apart vind is dat het nummer Fix You nooit een echte hit geweest is maar wel Clocks voorbij is gestoken.
Het nummer van Claudia de Breij is prachtig en mag best top 100 zijn, maar 4e is wel erg hoog. Oceaan van Racoon staat ook veel en veel te hoog mijns inziens.
Adele en Coldplay staan echt met teveel nummers in de top van de lijst. Wat ik bij Coldplay overigens wel apart vind is dat het nummer Fix You nooit een echte hit geweest is maar wel Clocks voorbij is gestoken.
Allemaal nummers waarvan 90% van de stemmers waarschijnlijk vrouwen zijn.
En geen ??n van Nine Inch Nails.