Deze staat ook in de top 10?
Nog niet. Moet natuurlijk wel.
Gasten van New Kids met weer een briljante greep...
Die gast van Coldplay jankt altijd z'n nummers vol, snap niet wat mensen daar mooi aan vinden. Volgens mij iedereen die stemt, doet dat ook 10 keer ofzo, anders kan je nooit aan zowat 4 miljoen stemmen komen. Volgens mij zijn er niet veel Alloctonen, bejaarden en kinderen onder de 12 die stemmen namelijk.
Niet met jeugdsentiment Tout Fabienne, maar Jennifer Hofman heeft ook wel wat.
Fabienne heeft ooit een zangcarri?re gehad, maar ik denk dat ik liever Fabian hoor zingen.
Ik denk dat je fout zit.
Hurt ken je toch wel?
Het is smaak en dus persoonlijk, maar ik snap er werkelijk geen drol van dat er ook maar 1 nummer van *gaap* Coldplay in de hele lijst staat. Laat staan meer dan 20.
En geen ??n van Nine Inch Nails. Daar kan ik echt met de kop niet bij.
Die discussie hebben we hier in eerdere jaren ook al eens gevoerd. Iedereen stemt op 10 liedjes (dacht ik) dus zijn er 4 miljoen stemmen uitgebracht door 400.000 stemmers. Alleen klinkt 4 miljoen wat leuker, dus gebruiken ze dat (enigszins misleidende) getal.
Het aantal stemmers op de Top 2000 waren deze keer 3,8 miljoen, dat is 15 procent meer dan in de editie van 2013.
Volkskrant : Een recordaantal van 3,3 miljoen mensen bracht zijn stem uit voor de 15e editie van het evenement van Radio 2.
Kerstman heeft me vanavond blij gemaakt met een nieuwe platenspeler.
Gaat me een vermogen kosten de komende tijd.
Wat een leuk idee van de kerstman.Kerstman heeft me vanavond blij gemaakt met een nieuwe platenspeler.
Gaat me een vermogen kosten de komende tijd.
Kensington is flink aan het stijgen
Wat zou Janssen van Kensington vinden?