Mobiele telefoons en andere moderne communicatiemiddelen

SanMark.

Well-known member
Ik mag een nieuwe telefoon uitzoeken.

De oude heb ik 2 jaar en is eigenlijk nog wel goed alleen het scherp stellen van de camera duurt zeer lang, mocht dat niet een beetje makkelijk verholpen kunnen worden ga ik denk ik wel voor een nieuwe telefoon.(Wat tegen mijn principes is want ik ga meestal altijd voor 1 a 2 jaar sim only)

Tot dusver altijd Samsung gehad, gewoon voor de S8 gaan of zijn er andere opties ?
 

fr-keff

Active member
Over 4 maanden loopt mijn huidige contract af. Al 5 contractjaren bij dezelfde provider zonder gezeur dus daar hoeft geen keuze in gemaakt te worden. Elke keer had ik een telefoon + abbo als keuze maar daar stap ik dit jaar wel vanaf. Dus op zoek naar een los toestel. Maar de smartphone markt is tegenwoordig zo groot dat het lastig te kiezen is. Ik hoop dat iemand hier meer tips kan geven.

Wat zoek ik?
Bedrag tot €180 uiterlijk €200
Minimaal 5inch
Accu die prima ??n dag mee kan
Redelijk soepel blijven draaien (Geen zware games gewoon de dagelijkse dingen, Gmail, Whatsapp en Facebook)

Moterola kwam tot nu toe al een paar keer goed naar voren maar ook daarvan zijn meerdere soorten in deze prijsklasse.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Met accu die het 12 minuten vol houd :duim:

Gewoon wat powerbanks bij je dragen. Ik zou overigens niet voor een tweedehands iPhone gaan als je budget 200 euro is. Alles wat er mis mee gaat is vrij kostbaar en je loopt het risico dat je een beetje afhankelijk wordt van het Apple gebeuren.
 
?

?uti

Guest
Je hebt nog een paar maanden, spaar even door en koop dan een goeie. Voor 200 euro koop je niet veel.
 

zwammy

Well-known member
Godsamme zeg. Over geld wegflikkeren gesproken. Net mijn telefoonabonnement maar eens onder de loep gelegd. 6 GB en onbeperkt bellen. Is het meeste MB wat ik heb opgemaakt dit jaar 1950 en onbeperkt bellen terwijl ik nooit boven de 2 uur kom per maand. Dus nu een sim only voor 12,50. Ken ik weer mooi van gaan zuipen.
 

Joost

Well-known member
Ik ben op zoek naar een app die mijn foto's vanaf de smartphone direct naar een desktop kan verzenden via een cloud. Heeft iemand daar tips voor?

De capaciteit van de telefoon is nogal beperkt en de meeste cloudsoftware wil alleen synchroniseren.
 

MWLC

Well-known member
Zijn er mensen die bekent zijn met VPN,en zo ja,is het wat? Was net op de site van VPN,maar vind het behoorlijk prijzig.
 

Atreides

Well-known member
Dan sta je er zelf ook op? Je kan namelijk niet naar de site van VPN en is ook niet duur, want is een protocol waar applicaties voor gebruikt worden.

Ik heb het nergens over een site.

Ga je me ook nog uitleggen van een virusscanner is?
 
Bovenaan