Loting groepsfase Europa League 2015/2016

Keyser S?ze

New member
Van Persie tegen Heitinga. Ach gut, dat zal een zielige vertoning worden. De ster van Fenerbache tegen iemand die niet eens meer weet hoe een hele wedstrijd spelen aanvoelt.
 

Forza AZ

Well-known member
Dat bedoel ik ook. Elke poule is normaal gesproken te zwaar. Maar dan hoop je toch op mooie tripjes. Marseille is wat dat betreft niet verkeerd, maar Braga en Liberec is niet echt aansprekend.
Je kunt het altijd combineren met een paar dagen Praag. Dat heb ik ook gedaan een paar jaar terug. Liberec is maar 1 uur met de bus vanuit Praag.
 
?

?uti

Guest
Dat bedoel ik ook. Elke poule is normaal gesproken te zwaar. Maar dan hoop je toch op mooie tripjes. Marseille is wat dat betreft niet verkeerd, maar Braga en Liberec is niet echt aansprekend.

Marseille is geweldig, Braga klinkt op zich ook niet verkeerd. Niet onbelangrijk is ook dat daar wellicht nog van te winnen valt. Liberec spreekt misschien iets minder tot de verbeelding en de stad is verder ook niet echt boeiend maar zo'n tripje naar Tsjechie is op zich niet verkeerd. 10x liever dan bijvoorbeeld Club Brugge of Augsburg. Ik ben best te porren voor een uitwedstrijdje naar Liberec, mits ik er op eigen vervoer naartoe kan. Zo'n supporters bus daar begin ik niet aan.
 

Pascallovic

Well-known member
Marseille was ik niet zo'n fan van toen ik er was. Werd daar wel erg hysterisch gedaan met het betreden van het stadion, dat wij eerst in een of andere loods moesten verzamelen omdat het niet veilig zou zijn om op eigen houtje naar het uitvak te lopen. Qua naam en stadion natuurlijk wel een mooie club. De stad Marseille is ook niks mis mee. Mooi haventje daar.
 

Batigoal

Well-known member
Rond een wedstrijd moet je goed op je zakken letten, verder is Marseille prima te doen en een wedstrijd bezoeken idem dito.
 

ALenstra

Well-known member
Is de Noord Afrikaanse buurt bij het centraal station nog steeds een gevaarlijke buurt? Lang geleden werd ik daarvoor gewaarschuwd toen ik in Marseille kwam. Opvallend vond ik ook de enorme trappen naar beneden zodra je van het centraal station de stad in gaat.
 

Forza AZ

Well-known member
Mooie prijs voor de passpartouts voor de thuiswedstrijden van AZ. €47,50 voor seizoenkaarthouders, en dan heb je ook nog toegang tot AZ-VVV voor de beker.
 

Mario

Well-known member
Marseille is geweldig, Braga klinkt op zich ook niet verkeerd. Niet onbelangrijk is ook dat daar wellicht nog van te winnen valt. Liberec spreekt misschien iets minder tot de verbeelding en de stad is verder ook niet echt boeiend maar zo'n tripje naar Tsjechie is op zich niet verkeerd. 10x liever dan bijvoorbeeld Club Brugge of Augsburg. Ik ben best te porren voor een uitwedstrijdje naar Liberec, mits ik er op eigen vervoer naartoe kan. Zo'n supporters bus daar begin ik niet aan.

Marseille is een mooie stad, ik ben daar 3 jaar geleden geweest tijdens de vakantie in Zuid Frankrijk. Braga ben ik ook ooit geweest, en is een hele mooie provinciestad in Noord Portugal. Het stadion van Liberec ben ik alleen langs gekomen op doortocht door Tsjechie. Mooie groep voor Groningen in ieder geval.
 

Marinos

Well-known member
Mooie prijs voor de passpartouts voor de thuiswedstrijden van AZ. €47,50 voor seizoenkaarthouders, en dan heb je ook nog toegang tot AZ-VVV voor de beker.

Wat voor plek in het stadion zit je dan?

Bij Ajax zijn de prijzen tussen de €45,- en €90,- geloof ik. Exclusief korting voor seizoenkaarthouders.

45 is 2e ring achter het doel.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ook goedkoop. Ik betaalde vorig jaar 75? voor de groepsfase. Zonder korting was dat geloof ik 90?. Alleen de vakken direct aan het veld zullen misschien nog iets goedkoper zijn geweest. Uiteindelijk waren het drie fantastische potten en was het het geld dubbel en dwars waard.
 

Marinos

Well-known member
Ik betaalde vorig jaar voor de Champions League €150 voor 3 potjes 2e ring achter het doel.
 
Bovenaan