Laat ik stellen dat Heitinga het type speler is die daar 'misbruik' van maakt. Ideale schoonzoon Veltman zie ik dat niet doen.Hoezo dat?
Laat ik stellen dat Heitinga het type speler is die daar 'misbruik' van maakt. Ideale schoonzoon Veltman zie ik dat niet doen.Hoezo dat?
Maar hoe weet hij waar de pijntjes van RVP zitten?Laat ik stellen dat Heitinga het type speler is die daar 'misbruik' van maakt. Ideale schoonzoon Veltman zie ik dat niet doen.
Een ervaren speler weet dat.
Eindelijk eens een beetje in de buurt qua loting. De verste (Partizan) is zelfs dichterbij dan de dichtstbijzijnde van de vorige keer (PAOK).Bilbao
AZ
Augsburg
Partizan
Je kunt het altijd combineren met een paar dagen Praag. Dat heb ik ook gedaan een paar jaar terug. Liberec is maar 1 uur met de bus vanuit Praag.Dat bedoel ik ook. Elke poule is normaal gesproken te zwaar. Maar dan hoop je toch op mooie tripjes. Marseille is wat dat betreft niet verkeerd, maar Braga en Liberec is niet echt aansprekend.
Dat bedoel ik ook. Elke poule is normaal gesproken te zwaar. Maar dan hoop je toch op mooie tripjes. Marseille is wat dat betreft niet verkeerd, maar Braga en Liberec is niet echt aansprekend.
Rond een wedstrijd moet je goed op je zakken letten, verder is Marseille prima te doen en een wedstrijd bezoeken idem dito.
Marseille is geweldig, Braga klinkt op zich ook niet verkeerd. Niet onbelangrijk is ook dat daar wellicht nog van te winnen valt. Liberec spreekt misschien iets minder tot de verbeelding en de stad is verder ook niet echt boeiend maar zo'n tripje naar Tsjechie is op zich niet verkeerd. 10x liever dan bijvoorbeeld Club Brugge of Augsburg. Ik ben best te porren voor een uitwedstrijdje naar Liberec, mits ik er op eigen vervoer naartoe kan. Zo'n supporters bus daar begin ik niet aan.
Mooie prijs voor de passpartouts voor de thuiswedstrijden van AZ. €47,50 voor seizoenkaarthouders, en dan heb je ook nog toegang tot AZ-VVV voor de beker.