Pascallovic
Well-known member
Flink verschil met de seizoenkaarthouders dan, want ik betaalde 82,50 voor 3 wedstrijden ook 2e ring achter het doel.Ik betaalde vorig jaar voor de Champions League €150 voor 3 potjes 2e ring achter het doel.
Flink verschil met de seizoenkaarthouders dan, want ik betaalde 82,50 voor 3 wedstrijden ook 2e ring achter het doel.Ik betaalde vorig jaar voor de Champions League €150 voor 3 potjes 2e ring achter het doel.
Ik zat wel schuin achter het doel trouwens, die waren iets duurder.Flink verschil met de seizoenkaarthouders dan, want ik betaalde 82,50 voor 3 wedstrijden ook 2e ring achter het doel.
Flink verschil met de seizoenkaarthouders dan, want ik betaalde 82,50 voor 3 wedstrijden ook 2e ring achter het doel.
Achter het doel. Maar ook plekken op de lange zijde zijn €47,50, m.u.v. de middelste vakken, die zijn €52,50.Wat voor plek in het stadion zit je dan?
Dat is erg prijzig. Bij AZ was in 2009 een passpartout voor de CL volgens mij ?100,-.Ik betaalde vorig jaar voor de Champions League ?150 voor 3 potjes 2e ring achter het doel.