Loting groepsfase Europa League 2015/2016

Satyr

Administrator
Forumleiding
Die poule van Tottenham is wel mooi voor Groningen. 0 punten, maar 6 geweldige wedstrijden
 

erka

Well-known member
Marseille, Braga en Liberec dus.

Geen leuke uitreisjes maar wel een van de zwakste poules volgens mij.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ajax kan door, AZ ook wel en Groningen moet toch wel een puntje of 5 kunnen pakken

edit: partizan stelt geen ruk voor joh. Augsburg is het Soton van Duitsland. Kun je wel hebben
 

erka

Well-known member
Dat is een kutloting. Kansloos en geen aansprekende tegenstanders.

Tegen Liberec zou het nog kunnen met een goede dag. Braga is kansloos en Marseille normaal gesproken ook, maar daar is het flink crisis.

Maar goed, elke poule zou voor ons sowieso loodzwaar zijn. Daarom hoopte ik ook op aansprekender tegenstanders dan dit.
 

Joost

Well-known member
Niet? Liberec is echt heel leuk en Olympique Marseille is toch ook geen straf. Braga volgens mij goed bereisbaar.

Alle drie hebben ze niet vervelend geloot.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Tegen Liberec zou het nog kunnen met een goede dag. Braga is kansloos en Marseille normaal gesproken ook, maar daar is het flink crisis.

Maar goed, elke poule zou voor ons sowieso loodzwaar zijn. Daarom hoopte ik ook op aansprekender tegenstanders dan dit.

Dat bedoel ik ook. Elke poule is normaal gesproken te zwaar. Maar dan hoop je toch op mooie tripjes. Marseille is wat dat betreft niet verkeerd, maar Braga en Liberec is niet echt aansprekend.
 
Bovenaan