gevegt
Well-known member
Ik leg je het nog wel een keer uit, als we onderweg zijn richting Bochum.Feyenoord?
Ik leg je het nog wel een keer uit, als we onderweg zijn richting Bochum.Feyenoord?
Ach, veel Madrilistas hebben ook moeiteloos de overstap naar Juventus gemaakt.Zal toch omschakelen worden voor de Messi fanboys. Paris St. Germain krijgt er fans bij.
Hakimi en Wijnaldum speelden gewoon mee toch?De start van Peter Bosz bij Lyon is nog niet heel gelukkig. Na het teleurstellende gelijkspel tegen Brest op de openingsspeeldag volgde er nu een 3-0 verlies tegen Angers, ook al geen hoogvlieger. Verdedigend was het dramatisch bij Lyon. De spelers zijn nog niet echt goed in staat om alles in de Bosz-stijl verdedigend op te lossen.
Voor Lille is de start van het seizoen ook slecht. Notabene ex-trainer Christopher Galtier won met zijn Nice de kampioen van vorig jaar met liefst 0-4, twee goals waren van Dolberg. De fans van Lille willen gelijk al opvolger Gourvennec weg hebben.
PSG won met 4-2 van Strasbourg, al was de openingstreffer van Icardi overduidelijk buitenspel, maar blijkbaar was de VAR nog op vakantie. Er speelden bij de Parijzenaars nog geen nieuwelingen mee.
Je hebt helemaal gelijk. Volgens mij hoorde ik Sierd zeggen van niet, maar dat zal ik mis hebben.Hakimi en Wijnaldum speelden gewoon mee toch?
Haha ja, als er iemand niet in de Bosz-filosofie past is het Marcelo wel.Bij de 2-0 van Angers tegen Lyon gaat Marcelo (ex-PSV) overigens flink in de fout.
Het contract is dus nu ook verscheurd aldus vi.nl... En hij had recent nog bijgetekend.Haha ja, als er iemand niet in de Bosz-filosofie past is het Marcelo wel.
Ik had die Bizot gezien
3 doelpunten door blunders van bizot
Brest heeft hem puur op de EK selectie gehaald? Wat een dramatisch jaar had hij vorig jaar.