Ligue 1

JMD

Well-known member
Zonder het te weten heeft Ziggo wel een flinke slag geslagen met het aantrekken van de rechten van de Franse competitie... Die gaat nu nog meer in de belangstelling komen.
 

Bernardo

Well-known member
E8b0ub7WEAsfv2j
De tranen zijn snel verdwenen. Geldwolf.
 

JMD

Well-known member
Heb paar wedstrijden gezien valt niet mee
En psg tegen een zwake tegenstander en dan 6-0 is ook niks aan
ken je ook wel ajax rkc gaan kijken
Klopt.
Maar er zijn er toch een hoop die dat doen alleen voor Messi. Barcelona won van het rechterrijtje in Spanje toch ook vaak doodsimpel, keken ook veel mensen naar wegens Messi (en toen Ronaldo nog bij Real zat hetzelfde)
 

Eef de Kip

Well-known member
Ach. de Nederlanders een beetje volgen vind ik wel leuk maar de wedstrijden moeten het aanzien wel een klein beetje waard zijn.
 

Batigoal

Well-known member
Niet per se hier, maar ik lees het ook elders. Dan is het is altijd wel apart dat de mindere competities zoals Frankrijk, België enzo wordt gekeken naar mindere affiches en ploegen. Je gaat LaLiga of de Premier League toch ook niet afrekenen op Osasuna-Leganes of Brighton-Sheffield.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Niet per se hier, maar ik lees het ook elders. Dan is het is altijd wel apart dat de mindere competities zoals Frankrijk, België enzo wordt gekeken naar mindere affiches en ploegen. Je gaat LaLiga of de Premier League toch ook niet afrekenen op Osasuna-Leganes of Brighton-Sheffield.
Nee, maar die kijk ik dan ook niet...

Het ging mij meer om de duels van Barcelona - Leganes ofzo, wat 6-0 werd. Daar werd door een hoop mensen ook naar gekeken. EN die zullen dat ook doen bij PSG - Brest, enkel en alleen om Messi te zien.
 

Batigoal

Well-known member
Nee, maar die kijk ik dan ook niet...

Het ging mij meer om de duels van Barcelona - Leganes ofzo, wat 6-0 werd. Daar werd door een hoop mensen ook naar gekeken. EN die zullen dat ook doen bij PSG - Brest, enkel en alleen om Messi te zien.
O zeker. PSG krijgt er nog meer future fans bij dit seizoen.
 

gevegt

Well-known member
Lange rijen bij de fanshops.
Met de verkoop van de shirtjes hebben ze zo het geld weer terug verdiend.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zonder het te weten heeft Ziggo wel een flinke slag geslagen met het aantrekken van de rechten van de Franse competitie... Die gaat nu nog meer in de belangstelling komen.
Haha, dit is inderdaad het ultieme seizoen om me eens wat meer in het Franse voetbal te gaan verdiepen. Messi, alle Nederlanders, hier en daar wat pareltjes die getipt worden als toekomstige wereldtoppers. Ben benieuwd! De eerste speelronde viel me nog niet mee. Maar dat is wel vaker aan het begin van een seizoen.
 

ALenstra

Well-known member
Op mijn PSG shirt van het seizoen 1996/1997 staat geen naam. Gekocht bij mijn eerste bezoek daar.
 
Bovenaan