Eef de Kip
Well-known member
Welkom bij de mooiste club ter wereld!!
De tranen zijn snel verdwenen. Geldwolf.
Klopt.Heb paar wedstrijden gezien valt niet mee
En psg tegen een zwake tegenstander en dan 6-0 is ook niks aan
ken je ook wel ajax rkc gaan kijken
Ja, bij mij ook inderdaad.Ach. de Nederlanders een beetje volgen vind ik wel leuk maar de wedstrijden moeten het aanzien wel een klein beetje waard zijn.
Nee, maar die kijk ik dan ook niet...Niet per se hier, maar ik lees het ook elders. Dan is het is altijd wel apart dat de mindere competities zoals Frankrijk, België enzo wordt gekeken naar mindere affiches en ploegen. Je gaat LaLiga of de Premier League toch ook niet afrekenen op Osasuna-Leganes of Brighton-Sheffield.
O zeker. PSG krijgt er nog meer future fans bij dit seizoen.Nee, maar die kijk ik dan ook niet...
Het ging mij meer om de duels van Barcelona - Leganes ofzo, wat 6-0 werd. Daar werd door een hoop mensen ook naar gekeken. EN die zullen dat ook doen bij PSG - Brest, enkel en alleen om Messi te zien.
Haha, dit is inderdaad het ultieme seizoen om me eens wat meer in het Franse voetbal te gaan verdiepen. Messi, alle Nederlanders, hier en daar wat pareltjes die getipt worden als toekomstige wereldtoppers. Ben benieuwd! De eerste speelronde viel me nog niet mee. Maar dat is wel vaker aan het begin van een seizoen.Zonder het te weten heeft Ziggo wel een flinke slag geslagen met het aantrekken van de rechten van de Franse competitie... Die gaat nu nog meer in de belangstelling komen.
Lange rijen bij de fanshops.
Met de verkoop van de shirtjes hebben ze zo het geld weer terug verdiend.
Klopt, eerste speelronde is eigenlijk altijd aan het begin van het seizoen, is mij ook wel eens opgevallen.De eerste speelronde viel me nog niet mee. Maar dat is wel vaker aan het begin van een seizoen.
Jij hebt ook deze?Toch maar mijn PSG shirt met Kalou omwisselen voor een Messi shirt.
Die hadden vroeger een eigen snelweg ( haha ) in Bochum.Opel is een echte Feyenoord sponsor anders.
Feyenoord?Die hadden vroeger een eigen snelweg ( haha ) in Bochum.